19 Ekim 2010 Salı

KARNIBAHAR KIZARTMASI

Karnıbaharı sevenler çok sever sevmeyenler hiç yemez.Yemeyenlere tek sözüm çok şeyler kaçırıyorsunuz:)))Diyorum.Faydaları saymakla bitmiyor en önemli faydalarından birisi diyet yapanlara bire bir,kansere iyi gelmesi ,vücudu zinde ve dinç tutması geliyor..Sevgi rumma dan daha ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
Çok çeşitli tarifi olmakla birlikte bence en kalorilisi ve en güzeli yumurta ile kızartılarak üzerine yoğurt sosu döküleni:))
İşte bu güzel tarifi paylaşmak istiyorum sizinle..
Malzemeler:
-Küçük boy bir karnıbahar,
-3 tane yumurta,
-Yarım kase yoğurt,
-1-2 diş sarımsak,
-tuz,biber,
-kızartmak için yeterince sıvı yağ.(1 çay bardağı  kadar),
Yapılışı:
-Karnıbaharları çiçek gibi olan kısımlarından top top ayırıyoruz.Büyük olursa ortadan ikiye kesiyoruz.Küçük bir tencereye yarısına kadar  kaynamış su ilava ediyoruz.Parçaladığımız karnıbaharlarımızı ve tuzunu içine atıp 10 dak kadar haşlıyoruz.Çok yumuşamadan biraz sert bir haldeyken ocaktan alıp suyunu süzüyoruz.
-Yumurtalarıımızı kırıp tuz atıp çırpıyoruz.Haşladığımız karnıbaharlarımızı yumurtaya batırıp kızgın yağda kızartıyoruz.
-Kızartıkğımız karnıbaharlarımızı bir kapın içine alıp, havlu sererek yağını alıyoruz.
-Servis yapacağımız kaba alıp üzerine sarımsaklı yoğurt ekleyerek servis yapıyoruz.
                           Afiyet olsun

16 yorum:

  1. çok nefis olur.ellerine sağlık canım harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Eşeciğim benim de karnabaharın en sevdiğim hali budur.Ellerine saglık çok lezzetli görünüyor.ayten

    YanıtlaSil
  3. of ben bayılırım bu yemeğe ama çocuklar sevmiyor Devrim'de eh işte. Neredeyse hiç yapmıyorum. afiyet olsun size

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım özlemişim valla ne zamandır yapmamıştım, bu sene yaparım herhalde ben yumurtaya biraz da un ilave ediyorum öylede güzel oluyor börek gibi
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sevgili Bern açok teşekkürler:

    YanıtlaSil
  6. Aytenciğim canım benim aynı fikirdeyiz.
    Çok teşekkür ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sevgili ada ve denizin annesi
    bak şimdi kızıyorum onlara karnıbahar sevilmez mi canlarım..
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. sevgili Şekerperisi bende biraz un ilave ediyorum ama kalori olayını abartmayalım diye bu sefer eklemedim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. geçen markette gördüm ama beğenmedim baharları. ilk fırsatta alıp yapmam lazım.
    her türünü bayılarak yerim:)

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık bizdede çok sevilir kış geldimi bol bol kızartırım
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  11. bizdede daha çok yemeği tüketilir...ah kızartmasını eşim sevse hemen yapacağım ama :(

    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Karnabahar sevilmez mi hiç, ben bayılırım:).
    Ellerine sağlık Neşecim, nefis kızarmışlar..
    Sevgilerimle:).
    aslı

    YanıtlaSil
  13. ay bayılırım balıktan farksız oluyor misafirlere yapsam mı acaba kızlar şu an dışarda keşke görüşebilsek ama yarın bahçelievlere çıkarsak kahve içelim seni ararız

    YanıtlaSil
  14. Geçen gün pişirdik bizde ben pişerken kokusuun hiç sevmem,ama yemesi güzel ellerine asğlık canmı:)

    YanıtlaSil
  15. Çok sevdiğim bir lezzet ama pek sık yapamıyorum. Ellerinize sağlık, nefis görünüyor. Size afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. En çok sevdiğim kış sebzesi. Bol sarımsaklı yoğurtla ne de lezzetli olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))