8 Ekim 2010 Cuma

KAHVALTILIK SOSİS

Efendim herkese hayırlı cumalar:))
Hafta sonlarında kahvaltıyı keyfe dönüştürenlerden misiniz? Evet dediğinizi duyar gibi oluyorum.:))
Şimdi sosis sevenlere güzel bir kahvaltılık sosis tarifi..Ben pek sosis sevmem ama aralarda da yaparım..  Pratik bir Tarif
Malzemeler:
-1 paket sosis,
-1 tane domates,
-2 yemek kaşığı sıvı yağı,
-nane,pul biber,tuz,kekik,karabiber(baharatlar isteğe kalmış .)
Yapılışı:
-Sosislari halka halka doğruyoruz ve hafifce yağda pişiriyoruz.
-Daha sonra üzerine domatesleri ince ince doğruyoruz ,tavanın içerisine alıp domatesler iyice yumşayıncaya kadar pişiriyoruz.Piştikden sonra içine baharatlarını atıp karıştırıyoruz.Ben bazen içine 2 kaşık ketçapta ekliyorum güzel bir aroma veriyor..Sonrada servis tabağına alıp afiyetle yiyoruz..
Afiyet olsun
İyi hafta sonları:.

Bu arada fikrimühimden gelen GERÇEK SEVGİ PAYLAŞMAKTIR adlı kamyayı biliyorsunuzdur.0-6 Aylık arasında bebeği olanlar bu konuyu arştırsın bence..


RotaVirüs enfeksiyonun , bebeklerdeki belirtileri,şiddetli ishal,kusma,yüksek ateş, bu enfeksiyondan kurtulmanın yolu ,bebeklere ilk 6 ay içinde RotaVirüs aşısı yaptırmakmış..

GlaxoSmithKline firması bu aşıyı üretiyormuş,daha detaylı bilgi için http://www.rotavirusu.com/ adresine girmeniz öneriliyor...Bu yazılar FikriMühim paketinin içinden çıkan kitapçıklarda yazıyordu,bende sizlerle paylaşmak istedim....

16 yorum:

  1. Bizde bekarken genelde bu tarz yerdik sosisi.Ben severim ama eşim pek sevmiyor.Ben daha bol dmates ve salçalı yapıyorum.Ellerinize sağlık süper görünüyor pazar günü yapayım bende.

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın sosis bayılırım:))Harika gözüküyor elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Bende pek sevmiyorum ama kardeşler toplanınca yapıyoruz acılı güzel gidiyor

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canancığım:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize, emeğinize sağlık. çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. ay ağzım sulandı :) canlı canlı,elimi uzatsam alırım gibi sanki :) ellerine sağlık canımm.sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  7. EBRULİM SEN ELİNİ UZAT BAK BENDE BURDAN SOSİSLERİ UZATIYOMMM
    ÖPÜYORUM CANIMMM:))

    YanıtlaSil
  8. ELLERİNE SAĞLIK ELİFCİM KAHVALTI İÇİN ALTERNATİF OLSUN BİZE ÇEŞİT ARAYIP DURUYORUZ DİMİ:)))SEVGİLER

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım ellerine sağlık afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ben severim sosisi ellerine sağlık canım,RotaVirüs enfeksiyonu hakında verdiğin bilgiler çok gerekli teşekkürler cenım öptüm:)

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler zehra:))
    bu arada ben neşe:))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))