21 Haziran 2014 Cumartesi

BEBEK BEZİ PASTASI YAPIMI

   
Ailemize yen bir birey daha katıldı.Yusuf Kağan hoş geldin ailemize Rabbim sana sağlık,huzurlu,uzun ve hayırlı bir ömür nasip eylesin İnşallah. Yeni bir can yeni bir soluk demek miss gibi cennet kokusu ile hoş geldin geniş ailemize.Bende hayırlı olsun çiçeği yerine bebek bezinden pasta yaptım sizlerle de paylaşmak istedim.Çok zevkli,eğlenceli ve pratik.Bebek görmeye giderken farklı bir hediye göndermek isteyenlere ideal bir hediye.
   Öncelikle bu konu ile ilgili nette ne kadar video ve paylaşım varsa neredeyse hepsini inceledim.Uzun bir araştırmadan sonra bu şekilde yapmaya karar verdim.
Yapılışı çok pratik
malzemeler:
-70 adet 2 numara bebek bezi(siz 50 adet kullanın 70 çok geliyor.)
-5 metre kurdele,
-Çöp şiş çubuğu,
-çengelli iğne,
-isteğe bağlı süs,
-bebek şampuanı,bebek biberonu,emzik vs...
-oyuncak ayıcık,diş kaşıyacağı,bebek çorabı, bebek önlüğü,
-2 metre tül,
-taban için karton,ve iç kısmı için kağıt havlu koçanı,
-2-3 tane pratik eldiven (ameliyat eldiveninin parmaklarını 2 cm kalınlığında kesiyoruz.Bezleri sardıktan sonra dağılmasın diye kestiğimiz lastikle tutturacağız.Eldivenin bilek kısmınıda kesiyoruz, bunlarla da bezleri sıralayarak sardıktan sonra dağılmasınlar diye tutturacağız.Hem daha masrafsız hemde ameliyat eldivenin rengi bezlerin üzerinde pek belirgin görünmüyor)
-makas
yapılışı:


-Öncelikle bebek bezlerinin tamamını rulo yapıp ameliyat eldiveninden keserek elde ettiğimiz lastikle tutturuyoruz.



-Kağıt havlu koçanının etrafında ben 6 tane bez yerleştirdim. Dağılmasın daha sağlam olsun diye eldivenin bilek kısmından kestiğim lastikle tutturdum.



-Zemine karton kesme yerine yapboz yerleştirip üzerine  bez pastayı hazırladım.Yapboz   4. yaşındaki abimiz için.


-ikinci sıraya 12 tane ve üçüncü sıraya 18 tane bez yerleştirdim.Her sıra bitiminde büyük lastikle sağlamlaştırdım.

-ikinci katta 6 tane birinci sıraya 12 tane ikinci sıraya bez sıraladım yine geniş lastikle sağlamlaştırdım.


-Sıra geldi üçüncü sıraya iç kısıma kağıt havlu koçanı kısa geldi bende kağıt havlu koçanının içine bir tane bez sıkıştırdım ve etrafına bezleri dizdim.geniş lastikle sağlamlaştırdım.


-Sırada final var kurdela bağlama merasimi:)
Aslında kurdelayı mavi almayı düşünüyordum sonrasında bezin üzerinde sarı yeşil çizgiler vardı onlara uysun diye sarı aldım.Çok da hoşuma gitti sonradan.Bebek bezinden yaptığım pastaya çıngırak,çorap ve bebek eldiveni de ekledikten sonra tülden paket yapmaya geldi sıra.
Tül ile paket yapıp üzerine kalp şeklinde çöp şiş çubuğuna kullanarak yaptığım notuda iliştirdim.Notu yazdığım kağıdı nazar boncuklu ve uğur böcekli stickerlarla süsledim. İşte bebek bezinden pastamız hazır.
Not:Bezi 2 numara bebek bezinden  aldım .Hemen kullanmak istemeyebilirler diye.Gerçekten de düşündüğüm gibi oldu:)) Görenlerin çok hoşuna gitti .
Yeni doğan bebeklere değişik bir hediye arıyorsanız  işte bu çok güzel ve değişik bir hediye:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))