16 Ekim 2010 Cumartesi

HAŞLANMIŞ YUMURTA KAHVALTILIK

Hafta sonu bir kahvaltı keyfimiz var diyorsanız kahvaltı menünüzü geniş tutuyorsunuz demektir.Ben yumurtasız bir kahvaltı düşünemiyorum.Yumurtanın her halini severim ama haşlanıp karabiber ve kırmızı pul biber de eklenirse değmeyin keyfime..
Tarif verecek bir durum olduğunu sanmıyorum .Foto herşeyi anlatıyor sanırım.Güzel bir hafta sonu diliyorum.
Eskiden bizde hafta sonlarında güzel kahvaltılar yapardık eşimizle dostumuzla.Ama şimdi benim hafta sonlarım tam gün dolu olduğu için bu muhteşem lezzelerden mahrum kalıyorum.Hafta sonlarında “Drama İle Eğitimde Kalitenin Arttırılması Projesi”ile drama liderliği kursuna gidiyorum.Yani bu aralar aradığınız bana ulaşılamayabilir.Zaman önde ben arkada koşuyoruz bakalım sonumuz ne olacak..Boş durmayı sevmeyen nacizane bedenim bu senede kendien bir uğraş buldu.Haydi hayırlısı.
İyi hafta sonları

4 yorum:

  1. Ben de düşünemiyorum yumurtasız bir kahvaltıyı :)Zeytinle yemeyi sverim bi de :)Afiye olsun canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Her iki güne bir haslarim bende kizlar önceden yemezlerdi amam istahla yiyorlar.Salata tam esime göre cok sever :)
    Eline saglik cnm.

    YanıtlaSil
  3. Kayısı kıvamındaki yumurtaya bayılırım.:)

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))