29 Kasım 2010 Pazartesi

HAVUÇLU LAHANA SALATASI

HAVUÇLU LAHANA SALATASI
Malzemeler: :(2-3 kişilik)
-2 havuç rendelenmiş,
-1 tane domates,
-1 tane kuru soğan,
-1 tane yeşil biber
-1 tane salatalık(konulmasa da olur) ,
-ince kıyılmış beyaz lahana (istediğiniz kadar)
- zeytinyağı 1-2 kaşık isteğe kalmış
-Kırmızı pul biber,
-tuz,
-limon
Yapılışı:
-Ben bu salatayı genelde kış mevsimine doğru yaparım.Hem havuçlar taptaze oluyor hem de lahanalar.
-Havuçları rendeleyip,lahanayı  ince ince kıyarak derin bir kaseye alalım.
-Domates,soğan,biber,salatalığı da doğrayıp kaseye ekliyoruz.
- Üzerine yağ,limon,tuz ve biber ekleyip karıştırıyoruz.
Afiyet olsun..

11 yorum:

  1. Lahanadan bol bol faydalanabilmek için nefis bir tarif olmuş:).
    Ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle..
    aslı

    YanıtlaSil
  2. salata tarifleri hep hoşuma gitmiştir...nefis görünüyor canım..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Lahananın salatasını çok seviyorum çoktandır unutmuştum iyi aklıma getirdin canım ellerine sağlık ha burada da diettemisin bacım salata falan ne oluyor? çok öptüm canım seni

    YanıtlaSil
  4. sevgili kristal kelebek aslı,
    disal,çok teşekkürler,
    keyfeseyran canım diyette olmam lazım ama bir türlü devamı gelmiyor..ahhh ah ne olacak şu kilolarla benim halim)))

    YanıtlaSil
  5. ay sen kimsin, nesin :))))
    Bu salata husran salatasinin akarabasi degil galiba:))
    hoscakal nese,
    gulumse herkese!

    YanıtlaSil
  6. lamacığım ben buyum tatlım..:)))gülümserim herkese

    YanıtlaSil
  7. oh bu öğün olur bu enfes salatadan, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. görüntüsü bile insanın iştahını kabartmaya yetiyor. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. görüntüsü bile iştahı kabartmaya yetiyor. ellerinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  10. nefis görünüyor salatan.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))