23 Kasım 2010 Salı

24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ

BEN BİR ÖĞRETMENİM
Bilginin ışığında yükselecek bu vatan
Benim adım öğretmen bana emanet vatan
İsterse bir şehirde ya da bir dağ köyünde
Benim adım öğretmen gezerim belde belde

Kolum kanadım lafım bilgi
Bende bitmez coşar sevgi
Başöğretmen izinde
Yılmaz yürür bu Türk genci

Kolum kanadım lafım bilgi
Bende bitmez coşar sevgi
Memleket sevdasıyla
Yılmaz yürür bu Türk genci

Pusu kursalar bile beni vursalar yine
Benim adım öğretmen her demdeyim her yerde
Benim evim bu vatan çocuklar geleceğim
Son nefesimde bile öğretmen öleceğim

Kolum kanadım lafım bilgi
Bende bitmez coşar sevgi
Başöğretmen izinde
Yılmaz yürür bu Türk genci

Kolum kanadım lafım bilgi
Bende bitmez coşar sevgi
Memleket sevdasıyla
Yılmaz yürür bu Türk genci

8 yorum:

  1. Canım benim...
    Ögretmenler gununu kutluyorum canım...
    Her yere senın gibi bir ögretmen lazım...
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim öğretmenler günün kutlu olsun nice yıllara pırlanta gibi çocuklar yetiştirmen dileği ile sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Günün Kutlu Olsun canım :)

    YanıtlaSil
  4. ögretmenler günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenlerimizin hakkı ödenmez... Öğretmenler gününüz kutlu olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Günümüz kutlu ve mutlu olsun örtmenim:)

    YanıtlaSil
  7. Canım mimin var bende hadi kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. sevgili Elif,
    Denizciğim,
    Ebrulim,
    Cansu,
    dokuzuncubulut,
    zehra,
    çok teşekkürler:)))
    bacım mimi almaya geleyimde inşallah cevaplamaya zamanım olur:)))))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))