29 Kasım 2010 Pazartesi

TUHAF ALIKŞANLIKLARIMIZ MİMİ

Sevgili Kızımın cicileri beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyorum ve mimi cevaplıyorum..
Tuhaf alışkanlıklarımız diyince biraz düşünmek lazım acaba bana çok normal gelen fakat başkalarına tuhaf gelen alışkanlıklarım neler?
*Arabaların plakalarını okumak,
*Sesiz sakin insanları konuşturmak,
*Kremalı bisküvinin önce kremasını ,sonra bisküvisini yemek,
*Aldığım bir yemek tarifini kendimce yeniden uyarlamak ,
bunlar ilk aklıma gelenler.Peki ya sizin nedir tuhaf alışkanlıklarınız nelerdir
?Yani bizde aaaaaaaa dedirtecek alışkanlıklarınızı bizimle paylaşmak isterseniz ?
Bu mimi size gönderiyorum ..:))))))))))

2 yorum:

  1. beni kırmayıp, mimi cevapladığın için teşekkürler sevgili neşeli günler.. ben de kremalı bisküvinin senin yaptığın gibi önce kremasını yiyorum... Aslında pek çok arkadaşımızla ne çok ortak yönümüz varmış.. bu mim sayesinde öğrenmiş olduk... sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bende şu araba plakalarını okumaktan vazgeçemedim

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))