8 Kasım 2010 Pazartesi

KIYMALI MAKARNA

Makarna bekarların bir numaralı yemeğidir..:)Birde çocukların tabi:)
Ben makarnayı kıymalı sevenlerdenim.Tabi  makarnanın tüm çeşitleri duyurucu ve lezzetlidir.İşte bu güzel makarnanın  yanında salata ve ayranda olursa değmeyin keyfimize:))
Malzemeler:
-Bir paket makarna,
-300 gr orta yağlı kıyma,
- 1 tane kuru soğan,
-1 tane domates,
-1 tane yeşlil biber,
-1-2 kaşık sıvı yağı,
-tuz,karabiber ,kırmızı biber
Yapılışı:
-Makarnayı üzerinde önerilen şekilde pişiriyoruz.Ben kaynamış suyun içine makarnayı attıktan sonra tuzu ilave ederim.Ve 1 tatlı kaşığı sıvı yağı makarna suyuna ekliyorum ki makarnalar yapışmadan pişsin diye.
-Kıymayı ocağa alıyoruz kısık ateşte kendi suyunu bırakana kadar pişiriyoruz.Suyu çekildikten sonra 2 kaşık sıvı yağ ilave edip kavuruyoruz.Soğanları ince ince kıyıp kıymanın icine atıp kavuruyoruz.Daha sonra biberi  ekliyoruz ve kavuruyoruz.
-Domatesleride küçük küçük doğrayıp ekliyoruz ve baharatlarınıda atıp bir iki karıştırıyoruz.Baharatlarınıda ilave ediyoruz ve suyunu süzdüğümüz makarnayıda ekleyip servis ediyoruz.
Herkese iyi haftalar:))

5 yorum:

  1. bende tam bir makarna delisiyim.ama kıymalı yemem,ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  2. MAKARNA OLMASA NE YAPARDIK BILMEM
    BENDE COK SEVERIM COK LEZZETLI GORUNUYOR AFIYET OLSUN CANIM
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  3. ben birtek kıymalı makarna yiyemeyenlerdenim.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  4. Var mı bundan güzel yemek yaa :))

    YanıtlaSil
  5. Tabak tabak yesemde doymam kıymalı makarna çocukluğumun favori yemeği idi ama şimdi yerken kısıtlıyorum kendimi ah bu kilolar

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))