28 Kasım 2010 Pazar

20 SORUYA 20 CEVAP:)

Sevgili arkadaşlarım keyfeseyran ve umutluhayat beni mimlemişler.Kendilerine çok teşekkür ediyor ve cevaplamaya çalışıyorum
1.En sevdiginiz kelime?
  Hamd olsun.
2.Nefret ettiginiz kelime?
  İsyan içeren  tüm kelimeler
3.Sizi ne heyecanlandırır?
   Süpriz geziler
4.Heyecanınızı ne öldürür?
   Planladığım şeyin gerçekleşmemesi
5. En sevdiginiz ses?
   Ben genelde sessizliği severim:)
6.Nefret ettiğiniz sesler?
   Birbirini dinlemeden bir sürü insanın aynı anda konuşması
7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
  Hemşirelik bana hep zor gelmiştir.
8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
  İyi bir müzik kulağım olsun isterdim
9.Kendiniz olmasaydiniz kim olmak isterdiniz?
  Ben kendim olmaktan mutluyum:)
10.Nerede yasamak isterdiniz?
  Keyfeseyranla komşu olmak isterdim:)"Denize sıfır bir ev bahçesinde köpekler,tavuklar,sebzeler..."
11.En önemli kusurunuz nedir?
  Yaradanın yarattığına benim kusur bulmam doğru olmaz sanırım..
12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
  Bilmem hiç düşünmedim
13.Kahramaniniz kim?

  Annem
14.En cok kullandiginiz kötü kelime?
  Küfür kelimelerini pek kullanmamaya özen gösteririm .Ara sıra sinirlerimin doruk noktasında"Kafanın içinde beyin olduğundan emin misin?"derim
15.Su anki ruh haliniz?
   Mutlu ve yorgun
16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
  Pozitif ol neşeyle bak hayata
17.Mutluluk rüyanız nedir?.
  İçinde bulunduğum topluma faydalı bireyler yetiştirdiğimi görmek
18.Sizce mutsuzlugun tanımi?
  Sağlıklıysan mutlusun..
19.Nasıl ölmek isterdiniz?
  Son nefesimde kelime-i şahadet getirerek imanlı bir şekilde ölmek isterim.
20.Öldügünüz zaman cennete giderseniz Allah`ın size ne söylemesini istersiniz?
  Bu soru beni aşar
Benim kimi mimlediğim konusuna gelince her zaman ki gibi mimi isteyen herkese gönderiyorum .

Sevgiler iyi hafta sonları
Diğer mimler aklımda sırayla geliyor..:)))

2 yorum:

  1. sorular çok içten canım ama mutlulugun tanımı gerçekten saglık...

    YanıtlaSil
  2. güzel cevaplar.teşekkür ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))