16 Mayıs 2010 Pazar

DÜNYA AKROBATİK MOTORSİKLET ŞAMPİYONASI ŞANLIURFA DA

Şanlıurfa GAP Arena, Şanlıurfa Valiliği’nin öncülüğünde nefes kesecek bir şampiyonaya ev sahipliği yapıyor. Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanından Şanlıurfa’ya gelen motosiklet tutkunları, Dünya Akrobatik Motosiklet Şampiyonası’nda benzersiz bir akrobasi gösterisine tanıklık edecek.

-Dünya Akrobatik Motosiklet Şampiyonası, akrobasi motorkrosçuların Türkiye- Suriye sınırlarına karşılıklı kurulacak rampalar üzerinden atlayışları ile başlıyor.

13 Mayıs Perşembe günü Türkiye- Suriye sınırındaki geçiş noktası Akçakale sınır Kapısı’nın her iki sınır hattına karşılıklı kurulacak rampalardan atlayacak olan sporcular, iki ülke arasında barış köprüsü kuracak.

- Biletlerin Suriye’de de satışa sunulduğu Dünya Akrobatik Motosiklet Şampiyonası’na, Suriye’nin önemli şehirleri Rakka, Halep, Haseki ve Hama’dan 15 bin kişi katılıyor. Suriye, Şanlıurfa ve çevresindeki illerin yanı sıra, Türkiye’nin dört bin yanından kente gelen motosiklet tutkunlarını konuk etmeye hazır olan Şanlıurfalılar, iki günde 60 bin ziyaretçiyi ağırlayacak.

Şampiyona, Özcan Deniz ve Murat Dalkılıç Konserleri ile renkleniyor
Dünya Akrobatik Motosiklet Şampiyonası ile 60 bin kişiyi ağırlayacak olan Şanlıurfa’da konuklar, kentin doyumsuz lezzetlerini tatma fırsatı bulurken, Özcan Deniz ve Murat Dalkılıç Konserleri’yle benzersiz bir müzik ziyafeti de yaşayacak.
Eğer motorsiklet göstesileini seviyorsanız bu gösteri tam sizlere göre..Ben bugün gidemedim ama yarın inşallah gitmeyi düşünüyoruz..

2 yorum:

  1. Pazar günü oradaydım oğluşumu götürdüm ama ondan çok bir motor aşığı olarak benim yüreğim ağzıma gealdi ben eğlendim kolumdan tutup arada beni oturtmakla meşguldü bizim memo

    YanıtlaSil
  2. bacım bizde gittik am geç kalmıştık motor gösterileri bitmişti.ee konserde bana göre değildi çok durmadan çıktık..

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))