5 Haziran 2010 Cumartesi

PUDİNGLİ KEK

Efendim benim gibi evdeki malzemeleri değerlendirmeyi seviyorsanız,yeniliklere açıksanız bu tarif tam size göre:))))))
Bu tarifi daha önce hiç bir yerde okumadım yada benim gibi deneyen olmuştur araştırma fırsatım olmadı..
Neyse  işte bu tarif için  made in NEŞE diyebiliriz.:)))
Gelelim tarifimize:
Malzemeler
-2 yumurta
-Yarım su bardağı sıvı yağ
-1 paket kakaolu puding ( toz olarak )
- 1  su bardağı süt
-2 su bardağı un
-1 su bardağından iki parmak az toz şeker
- 1 paket kabartma tozu 
- 1 paket vanilya
-2 yemek kaşığı toz  hindistan cevizi
Yapılışı:
1.  Şeker ve yumurtalar çırpılır.
2. Sıvılar eklenir, süt, sıvı yağ
3. Puding,  vanilya ve kabartma tozu karıştırılmış un elenerek eklenir.Hindistan cevizi de eklenir.
4. Yağlanmış kek kalıbına malzeme dökülür ve 175 derece fırında yaklaşık 35 dk. Pişirilir.
5. Bu tarifi kakaolu puding yerine muzlu,çilekli pudinglede deneyebilirsiniz.Kek pişerken etrafa mis kokular yayılır..
6.İçine çekilmiş fındıkta eklenebilir.
Denemenizi tavsiye ederim.Güzel ve değişik bir kek..Değişikliklere açık olanlar içinnn:)))))
İyi hafta sonları


12 yorum:

  1. ellerinize sağlı çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  2. olsa da şuan içtiğim kahvemle birlikte yesem:)

    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. farklı bir kek. yapanda yiyende menun gibi gözüküyor neşe

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    Ellerine sağlık, kek nefis görünüyor.
    Gözenekli kekleri çok severim, yumuşacık olurlar, resimden anladığıma göre senin kekte bol gözenekli olmuş.

    YanıtlaSil
  5. sevgili berna teşekkürler,
    papatyam bende sütle çok severim..sana kahve bana çay ohh ,
    teşekküler anda,
    muhteremciğim teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  6. Blogumda hiç yapmadığım birşey yaptım bugün..
    Yazılan bir yorumu sildim.
    Yorum yazan kişi beni bu tarifi çalmakla suçluyordu ki sanırım beni tanımıyor..Ben yayınladığım bir tarifi eger bir siteden almışsam :o sitenin ismini mutlaka belirtirim ki beni sürekli takip eden arkadaşlar bunu bilir..

    üstelik bu tarifi çaldığımdan KESİN EMİNMİŞ o da bayağı ilginç bir durum..
    Ben yorumlar aracılığı ile tartışmaya meydan vermek istemiyorum.

    Beni bilen bilir...Bilmeyenlerde beni tanımadan itamda bulunmazlarsa sevinirim..

    YanıtlaSil
  7. Valla Neşecim değişikliklere çok açığım da bugünlerde diyet nedeni ile keklere pek açık değilim :)Şu diyet bir bitsin deneyeceğim mutlaka. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. hmmm ne tat ne tat..tam taşra ısı :P

    YanıtlaSil
  9. made ın neşe keeki denenecektir efem en kısa zamanda :) Ellerine sağlık canımm.

    YanıtlaSil
  10. Bayalırım made in tariflere ellerine sağlık canım:)))

    YanıtlaSil
  11. sevgili
    gülcan
    esin,
    aysultan,
    ebruli,
    ayşegül
    teşekkürler,

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))