29 Haziran 2010 Salı

JÖLELİ MEYVELİ PASTA

Bugünlerde bloguma uğramaya pek vaktim olmuyor.Ama bu güzel pastayı sizinle paylaşmak istedim.Sıcak ,yorgunluk  fazlası ile yoruyor ve hiçbirşey yapmak istemiyor insan..
Pasta tamamen evde kalmış malzemelerin değerlendirilmesi amaçlı yapılmıştır Ama bu kadar güzel olacağını bilseydim daha önce denerdim.Ben daha önce hiç jöleli bir pasta denememiştim tabi bu tarifi deneyince geç kaldığımı anladım.:)))
Hazırlanışı çok zevkli ve pratik :))
Yeniliklere açık olmak lazım dimi:)))
Malzemeler:
-Yarım paket kedi dili ,
-yarım paket hazır muhallebi,
-1 tane tart jölesi,
-kayısı,kiraz,muz(üzerine konacak meyveler isteğe kalmış)
-yarım litre süt
-1 yemek kaşığı toz krem şanti
-2 yemek kaşığı şeker
Yapılışı:
-Kedi dillerini sütle ıslatıp orta boy kare borcama yerleştiriyoruz.
-Yarım paket hazır muhallebimizi  2 su bardağı sütle hazırlıyoruz.Soğuyunca içine 1 yemek kaşığı toz  krem şantiyi ekliyor blendarla çırpıyoruz. ve kedi dillerinin  üzerine döküyoruz.
-Meyvelerimizi temizleyip dilimlere ayırıyor ve pastamızın üzerine yerleştiriyoruz.
-2 yemek kaşığı şekerle tart jölemizi hazırlayıp meyvelerimizin üzerini kaplıyoruz. (üzerinde yapılışı ayrıntılı olarak yazıyor.)
-Burada jöle meyvelerin taze kalmasını sağlıyor ve kararmasını önlüyor.
-2-3 saat buzdolabında beklettikten sonra servis yapıyoruz.Benim gibi bir gün önceden hazırlarsanız pastanızın tadına doyum olmaz.
Afiyet olsun

8 yorum:

  1. Yatmadan önce sütün yanına yiyecek bir şeyler arıyordum.Bir dilim aldım canım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. az önce bir tabak kiraz yemiş biri olarak yine o tatlıda ki kirazlara imrendim:))
    pek nefis görünüyor, ellerine sağlık öretmenim..

    YanıtlaSil
  3. sıcak yaz günlerinin pastası olmuş.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  4. CAnım bu aralar hiç birşey yapmak istemiyor ama böyle güzel mamalarıda aşkıma yedirmek istiyorum.Ellerine sağlık süper gözüküyor

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık tam yazlık bir pasta olmuş

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık,sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  7. çok güzel, mutlaka denenmeli :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. afiyet olsun,
    çok sevgiler neşeli ....

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))