9 Haziran 2010 Çarşamba

KÖZLENMİŞ SOĞAN SALATASI

Bu salata benim çok sevdiğim mezelerden biri.Hele kebabın yanında, et yemeklerinin yanında süper oluyor.Hazırlaması çok kolay lezzeti harika..
Malzemeler:
yarım kg kuru soğan,
1 yemek kaşığı zeytin yağı,
1 yemek kaşığı nar ekşisi(yoksa limon suyu da olabilir ama nar ekşi tavsiye edilir.)
1 tutam kekik,
1tutam kuru nane,
1 tutam kırmızı biber,
1 tutam tuz,
Yapılışı:
Soğanları soymadan kabuğu ile birlikte fırına gönderiyorsunuz Veya mangal yaparken etten önce mangala atıp közlüyorsunuz.
Soğanlar közlendikten sonra kabukları soyulur.Temizlenen soğan doğranır.zeytin yağı,nar ekşisi ve baharatları atılarak karıştırılır.
Soğan salatamız yemeğe hazır..
Malgal kültürü olanlar tavsiye ederim gerçekten süper bir tat

15 yorum:

  1. pişmiş soğana bayılırım
    çiğ soğan yiyemem ama pişmişine asla hayır diyemem
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. FİLİZ BENDE ESKİDEN SEVMİYORDUM AMA ŞİMDİ MÜFTELASI OLDUM..
    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olur bayılırım tadına ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  4. ben bu soğan kardeşe bayılırım mümkün olsa her öğün yerim.Böyleside eminim enfessss olur ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. bende severim bende
    harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok güzel oluoyr

    YanıtlaSil
  7. SEVGİLİ BAHAR,
    AYLİN ,
    HANDE,
    BERNA ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  8. çok sık yaparız, mangal yanınca...

    YanıtlaSil
  9. Güzeldir bu salata eminim:))
    ellerine sağlık öğretmenim:)

    YanıtlaSil
  10. Neşe eline sağlık çok güzel yapmışsın.. yanmış soğan ağlatmıyor çiği gözyaşlarını akıtıyor sözlendikten sonra yemeli aslında soğanları

    YanıtlaSil
  11. Közlenmiş soğana bayılırım.Hafif şekerli tadıyla nefis olur etlerin yanına.Ama salatasınıd enemedim,böyle bol baharatlı.İlk mangalda deniicem,not alıyorum .Sevgiler canımm ;)

    YanıtlaSil
  12. Eline sağlık canım bu arada ne zaman tatile çıkıyorsun

    YanıtlaSil
  13. gerçekten de nefis olmuş.ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  14. Bayılırım bu lezzete mangalı bulsam yapıcamda nerdeee :) eline sağlık Neşecim şifalar olsun.
    Cuman mübarek olsun canım dualarda buluşalım inşallah.

    YanıtlaSil
  15. SEVGİLİ NEJLA,
    AYSULTAN ,
    ANDA,
    TEŞEKKÜRLER .

    EBRULİM DENEMENİ TAVİSYE EDERİM..BEĞENECEGİNİ DÜŞÜNÜYORUM:))

    KEYFESEYRAN BACIM TEŞEKKÜRLER.DAHA BURALARDAYIZ..BU ARADA TAYİN İSTEDİK BAKALIM ..ÇIKARMI BİLMİYORUM AMA..10 TEMMUZA KADRA BURADAYIZ..GİTMEDEN GÖRÜŞELİM.

    FUNDACIĞIM TEŞEKKÜRLER,

    SEVGİLİ JİBEK SANADA HAYIRLI CUMALAR.DUALARIMDASIN BUNU BİL:))))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))