12 Aralık 2009 Cumartesi

İDEALİST ÖĞRETMENİM BENİM



http://www.dailymotion.com/video/xb8znu_fydanlarimmm_school

Önce sevdalanacaksın bu vatana
Sonra sevdalı bir yürekle çıkacaksın yola.
Fedakarca,gönülden yapılacak hizmetler,
Memleketinin  geleceği ve umudunun devam etmesi için,
başlayacaksın mücadeleye...
Öğretmenlik,gözlerini açıp seni dünyası yapan çocuğa dokunabilmektir.
Ellerinle ,gözlerinle,yüreğinle....
Onlara sevdirmektir,öğretmektir hayatı ve ona dair ne varsa...
Belki ömrük yetmeyecek,
Yetiştirdiğin fidanların ülken için neler yaptığını görmeye..
Ama vicdanın rahat bir şekilde ,
Geleceği yüreğinle göreceksin zaten
Öğretmenlik,hasret duymaktır,
Sevdiklerine duyduğun hasret gibi...
Birlikte şarkılar söylemektir.
Yüzlerinde gülücük görmek ,
Ve onlarla beraber gülmektir.
Geleceğe beraber yürümek ve bunun için mücadele etmektir..
                                                                  DENİZİM
Bu şiiri sevgili meslekdaşım Deniz öğretmenimiz yazmış ve bir güzelde klip çekmiş öğrencileriyle birlikte.İzledim bayıldım.Hemen bunu paylaşmak istedim sizinle.Okulumuzun idealist öğretmeni .Ben onda öğretmenlik mesleğini yaşıyorum.İşte tam bir öğretmen diyorum.Yüreği ve kendisi çok güzel  bir insandır.
Güloooo yüreğine sağlık.
Millet öğretmen görsün diyorum.
Sevgili blogcu arkadaşlar videoyu lütfen izleyin.

14 yorum:

  1. Videoyu izlemeye gidiyorum ..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi pırıl pırıl çocuklar..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir video böyle kocaman yürekli öğretmenlerimizin olması ne güzel başarılarının devamını diliyorum deniz öğretmenin sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çocuklara koptum resmen yahu:) çok alemler:))

    Fedakar ve idealist nice öğretmenler yetişmesi umuduyla..

    YanıtlaSil
  5. süper yaaa...
    Ne mutlu öğrencilerine ...

    YanıtlaSil
  6. Fondaki Müzik harika, sözler ve çocuklar harika.
    Öğretmenlik gerçekten çok önemli ve kutsal bir meslek, ve çokk özel olunması gereken bir meslek. Siz özel insanlara bırakılsa eğitim ve yönetim inanıyorumki herşey daha güzel olur.

    YanıtlaSil
  7. Neşe'ciğim,
    Deniz Öğretmenimizi yüreğinden öpüyorum.

    O çocukların sevinemeyeceği, mutlu olamayacağı hiç bir şey yok .
    Okadar almaya, okadar verilmeye hazırlarki.. Aslolan bu hakiki Coşku değilmi sence.
    Ne kadar durular vede naturel !!
    ben seviyorum Anadolu yüzlü insanları.....
    Oralarda olmayı, onlarla yemeği içmeyi..
    ve her şeyi....
    Hepinize sevgiler.. başarılar
    kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. deniz öğretmenin yüreğine sağlık.. öğrencilerin hepsi pırıl pırıl..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Harikalar.Pırıl pırıl geleceğimiz onlar..Tabii ideailst öğretmenlerimizin sayesinde.Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  10. ne güzel deniz öğretmenlerin olduğunu bilmek ne de güzel yazmış ellerine sağlık
    ben gidip videoyu izliyim:)

    YanıtlaSil
  11. Canım benim önce kalem tutan ellerini öpeyim..İkigündür görüyorum bloglistede önceki iadelerim bitmeyince gelipte yazamadım inan..
    Deniz öğretmeni tebrik ediyorum bize birçok Deniz'ler lazım...Çocuklar desen pırılpırıllar..Gözlerinden belli hepside aydınlık ve parlak çocuklar...Tekrar tebrikler..
    Listeye gelince valla ogündür bugündür ekliyorum linkleri...Benim link sayfam ayrı görmüşsündür belki...http://cancigerbaglarim.blogspot.com 'da..Ben üç gün bekledim gelmedi..Sonrada gezegeze yenilemeye başladım...Bir-iki gün bekle gelmesse sende yenile okmi..İyi akşamlar sevgiler örtmenim..

    YanıtlaSil
  12. deniz öğretmenin ellerine sağlık..inşallah bu güzel öğrenciler ilerde güzel bir meslek sahibi olurda deniz öğretmini gururlandırırlar.....

    YanıtlaSil
  13. sevgili neşecim şiiri okurken tüylerim diken diken oldu ve yıllar önce babamın şiir defterini okuduğum günlere bir yolculuk yaptım
    Deniz öğretmen ne güzel yazmış çocuklarının hatıralarında,yüreklerinde ne güzellikler bırakacaktır kim bilir sevgiler

    YanıtlaSil
  14. ben deniz öğretmen...yorum yazan tüm gönüdaşlara teşekkürlerimi sunuyorum...söylediklerinize cevaben yazılacak o kadar çok şey var kii...ama ben zaten yüreğimi sizlere açtım o videoyla...kimsenin gözü arkada kalmasın Allah ın izniyle...deniz öğretmen sadece bir sembol,eğitim camisaında yürekli neferler her an işbaşında...emeklerimizin karşılığını beraber görmek ümidiyle sağlıkla kalın...bir yerlerde buluşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))