4 Temmuz 2010 Pazar

YAHŞİ BATI

Yıl boyunca izleyemediğim bazı filmleri izleme fırsatını  bulunca  kaçırmıyorum ..Tabi bu aralar bunu değerlendirmek için ideal zamanlar benim için..
Bu filmlerden biride Yahşi Batı .Ben filmden ziyade oynayan oyunculara çok gülüyorum hele Özkan Uğur ve Demet Evgar ..Bu işin tam ustaları.Özkan Uğur'u MFÖ grubunda da severek dinlerdim üstelik canlı performansları süper..Ama sinema işinde de aldı başını gidiyor yani..Takdire şayan bi adam :)))
Demet Evgar'a ayrı bir gülüyorum.Kadın bence tam show Girl..Yüz ifadeleri süper..Daha farklı projelerde değerlendirilse ortalığı kırıp geçer...
Filme gelince film tipik bir Cem Yılmaz filmi ,eğlenceli vakit geçirmek ve  kafasını dağıtmak isteyenlere tavsiye edilir.
Ben izledim güldüm ..:))

1 yorum:

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))