8 Temmuz 2010 Perşembe

MİRAÇ KANDİLİ

Bunalan ruhlara,
manevî hayatın ihmaliyle daralan ve katılaşan kalplere
bu gecenin huzur getirmesi dileğiyle
milletimizin ve bütün Müslüman kardeşlerimizin Miraç Kandilini tebrik ediyor,
 bu mübarek gecede Yüce Mevla’ya açılan ellerin ve
 yapılan duaların,
bütün İslam aleminin birlik, dirlik ve beraberliğine,
 insanlığın hidayetine vesile olmasını,
başta yakın çevremiz  olmak üzere bütün dünyada hak ihlallerinin sona ermesini,
 acı ve göz yaşının, şiddet ve umutsuzluğun yerini kalıcı bir huzur ve barışın almasını
 Cenab-ı Hak’tan niyaz ediyorum.


12 yorum:

  1. Kandilin mübarek olsun arkadaşım.
    Sevgi ve selamlar...........

    YanıtlaSil
  2. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. kandiliniz kutlu dualarınız kabul olsun.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı kandiller arkadaşım,dualarımız ve ibadetlerimiz kabul olsun inş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. güzel kardeşim.kandilini tebrik ediyorum.RABBİM gönlünde ne dileğin verse gerçek eylesin

    YanıtlaSil
  6. kandilin mübarek duaların kabul olsun Eşeciğim...

    YanıtlaSil
  7. Kandiliniz mübarek dualarınız kabul olsun.

    YanıtlaSil
  8. ne güzel temennilerle dolu bir dua neelim..
    inşalah kabul olması dileklerimle.
    hayırlı kandiller canım.

    YanıtlaSil
  9. Aminnn diyorum.Canım kandilin mübarek olsun.Dün yazmaya çalıştım,bloguna girerken virüs uyarısı veriyor,girmedi o yüzden.Bu gün göze alıyorum dedim valla öyle girdim :) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  10. biraz geç oldu ama... miraç kandilin mübarek olsun arkadaşım..

    YanıtlaSil
  11. ebrulim canım şimdi taradım bişey çıkmadı ..acaba bannerde mı bişey var birde onları kontrol ederim ..çok sağol..:))))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))