7 Temmuz 2010 Çarşamba

EJDER KAPANI

Ben Türk filmlerini kaliteli olanlarını izlemeyi seviyorum.Bizim sinemamızda kalkınsın desteklerimizi esirgemeyelim .
İzleyip beğendiğim bir polisiye gerilim filmi Ejder Kapanı .Konusuna gelinece:
Başrollerini Uğur Yücel Kenan İmirzalıoğlu'nun oynuyor  Ejder Kapanında
Çocuk tecavüzcülerini öldüren bir katilin izinde adalet kavramının sorgulandığı filmde, iki deneyimli dedektif Abbas ( Uğur Yücel ) ve ' Akrep ' Celal ( Kenan İmirzalıoğlu ) bir seri katilin peşine düşerler. Katilin kurbanları aftan yararlanıp çıkan sübyancılardır. Eldeki ipuçları askerden dönen Ensar'ı ( Nejat İşler ) işaret etmektedir.Ama gerçek katil hiçte tahmin edilen kişi değildir.
Polisiye-gerilim tarzındaki filmini aksiyon sahneleri için Fransa’dan özel bir ekip çekimlere teknik destek veriyor. Ayrıca aksiyon sahneleri için yine Fransa’da özel arabalar tasarlandı.
Adalet kavramının sorgulandığı polisiye-suç türündeki "Ejder Kapanı" kadrosu ve aksiyon sahneleriyle dikkat çeken bir yapım
İzlemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Ejder Kapanını seyretmiştim gerçekten türk filmleri içinde başarılı sayılabilecek nitelikteydi...

    O zaman bu pazar herkesi alın kahvaltıya beklerim bu içten tyoruma çağırmamak olmaz :)

    iyi kandiller canım

    YanıtlaSil
  2. Bazen yenik düştük zamana, esiri olduk anlamsız koşturmaların fakat adını yüreğimize yazdığımız dostlarımızı hiç unutmadık. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  3. İzlememiştim iyi oldu bu.

    Kandiliniz mübarek olsun…

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))