5 Temmuz 2010 Pazartesi

KEDİ DİLLİ ÇİLEKLİ PASTA


Bu tarif benim denemelerim sonucunda ortaya çıktı.Çileği çok seven biri olarak çilekli tatlara bayılıyorum.Biraz narin bir meyvedir kendileri nazlıdırlar.Hemen değerlendirilmek isterler yoksa canım çilekler kendilerinden geçerler:))
İşte bu tarifte benim çileği çok aldığım zamanlara rastlar.Çok pratik bir tarif akşama gelen misaflerime hemen denemeliyim ,aslında hiç denemediğim lezzetleri misafirlerime denemem .Denenmiş tarifleri seçerim bu durumlarda.Ama bu pastanın o kadar güzel olacagından emindim ki denemek istedim.Yalnız bir dip not çilekler sunum yapılacağı zaman eklenmeli.
Malzemeler:
-yarım paket kedi dili bisküvisü,
-yarım paket muhallebi,
-yarım paket toz krem şanti,
- 1 litre süt,
-1 fincan çikolata damlası,
-hindistan cevizi,
-1 kase ayıklanmış temizlenmiş çilek
Yapılışı:
Kedi dillerini sütle ıslatıp borcamımıza diziyoruz.Üzerine muhallebimizi pişirip döküyoruz.(muhallebimiz hazır olduğu için üzerindeki tarife göre pişiriyoruz.)
-Muhallebimiz soğuduktan sonra,yarım paket krem şantimizi hazırlayıp muhallebinin üzerine yayıyoruz. 
-Üzerine bol hindistan cevizi serpiyoruz.Buzdolabınada soğumaya bırakıyoruz.
-Çileklerinizi pastamızın üzerine diziyoruz ve çikodamlalarla süslüyoruz.
Pastamızı akşamdan yaparsak daha güzel oluyor.Süslemesinide ikram ederken yapıyoruz
Serin serin yiyoruz.Afiyet olsun:))
Herkese iyi haftalar sağlık ve esenlikler diliyorum..

7 yorum:

  1. Doğaçlama yapılan pasta,kekler çok daha nefis oluyorlar..Afiyet şeker olsun sizlere..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    Pastan nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Kedi dili bisküvisini pratik olduğu için hiç evden eksik etmem.
    Bu tarz pastalarda çok yardımcı oluyor.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım nefse bir yaz pastası olmuş.soğuk soğuk ne güzel yenir

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık gerçekten çok hafif ve lezzetliye benziyor

    YanıtlaSil
  5. Ben de bayılırım bu narin kırmızıya!

    YanıtlaSil
  6. canım görüntü süper tadı da muhteşemdir eminim ki.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. TEŞEKKÜRLER GÜL.
    KESİNLİKLE BENİMD EYENİ FAVORİM MUHTEREM,
    BERNACIĞIM TEŞEKKÜRLER,
    TEŞEKKÜRLER AYLİN,
    TEŞEKKÜRLER FUNDA,
    TEŞEKKÜRLER NEJLA..

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))