2 Temmuz 2010 Cuma

AŞKIN CELLADI


Malum tatildeyiz.Dün itibari ile tatile girdik.Benim tatilde en zevk aldığım şey bol bol kitap okumaktır.Okul zamanı ev okul derken istediğim gibi okumaya zaman ayıramıyordum ve bu beni rahatsız ediyordu.Şimdi okunacak o kadar çok kitabım var ki hemen başladım hiç vakit kaybetmeden.İlk kitap bitti bile:))
Bu kitapta, psikoterapist Yalom'un yalnızlık, ölüm korkusu, yaşama amacını yitirme gibi, aslında hiçbirimizin tamamen kaçamayacağı temel insanlık kaygılarından rahatsız olan hastalarıyla yaptığı çalışmalardan seçtiği on öyküyü anlatıyor.
Dr. Yalom bu öyküleri aktarırken, bir insan olarak psikiyatrın terapi sürecinde karşılaştığı güçlükleri ,duygusal ve sürükleyici bir dille anlatıyor. Her öyküde kendinizden bir parça buluyorsunuz.
Benim dikkatimi aşk celladı ve şişman kadın çekti
Gerçekten okumaya değer bir kitap ...Tavsiye ederim..
İyi okumalar

4 yorum:

  1. Canım okullar tatil oldu tabi,şimdi de kitap okuma zamanı...
    Sana tatilde bol bol okumalar diliyorum..
    Aşkın cellatını bende okudum,9 yıl önce aklımda kalanda pek umdugum gıbı bulamadıgım...

    YanıtlaSil
  2. evetttt,
    yanınada misss gibi kahve !!
    limoatada iyi gider :)

    YanıtlaSil
  3. Eskiden çok roman okurdum.Zaman içinde telaşlardan ve eskisi kadar sabırlı olmayışımdan mıdır nedir? okuyamıyorum.Bu arada ilgi alanlarımda değişti sanıyorum.:))
    Bu arada size mail attım bakarmısınız?

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller Neşe'ciğim. Bol okumalar. Ben de seviyorum yazın bol bol okumayı...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))