10 Kasım 2009 Salı

10 KASIM


Ulu önder aramızdan ayrılalı 71 yıl oldu.Onun kurduğu Cumhuriyeti Yaşatmak ve korumak bizim en önemli görevimizdir.Ben bir kurtuluş savaşı gazisi torunuyum.Atatürk 'ü dedemden dinlerdim masal gibi gelirdi bana.Hemde mutlu sonla biten bir masal.Her akşam yatmadan" Dede bir kere daha anlatsana Atatürk nasıldı "diye O da bıkmadan usanmadan tekrar tekrar anlatırdı.Sanki o anı tekrar yaşıyor gibi.
Yani Atatürk sevgisi bizim küçücükken yüreğimize kazındı.Silinmez artık.Öyle yakasına Atatürk rozeti takarak gezen sözde Atatürkçülerden değiliz biz.
Acaba hangimiz Atatürk,ün emanetine sahip çıkabiliyoruz.?Ülkemizi soyuyorlar ,her türlü oyunlara getiriyorlar peki biz ne yapıyoruz.Sessiz kalıyoruz.Birgün gelecek elimizde koruyacak bir parça toprağımız kalmayacak.Lütfen geç olmadan ülkemize sahip çıkalım.Hakkızlıklara tepkisiz kalan iblistir unutmayın.
Ben cumhuriyet ,Kurtuluş,Mustafa filmlerini izlerken duygulanan ağlayan bir insanım.Bu vatan için canlarını veren şehirler gaziler kimler için canlarını verdiler?Biz o akan kanlara layıkmıyız ?
Tembellik yapmamız,yan gelip yatmamız için mi acaba?

Peki ne yapmak lazım ;Çok basit  KİM OLURSAN OL,NE OLURSAN OL,
GÖREVİNİ TAM ANLAMIYLA YAP.
VE
HAKSIZLIKLARIN KARŞISINDA OL.

BENİM TEPKİMLE NE OLUR DEME .

DEĞİŞİME YAKINDAN ,ÇEVREMİZDEN BAŞLAMALIYIZ

BAŞARIYA ULAŞSIN.

Şu sözü çok sevdim sevgili ebrulide okumuştum.

TÜRK MİLLETİ KAĞIT PARA GİBİDİR.İÇİNDE ATATÜRK YOKSA SAHTEDİR.

5 yorum:

  1. Ah canımm ne şanslısınnn.Ne güzel anlatmışsınn.Mutlu sonla biten masal..Haklısın canım,çocukken kazındı içizme Atatürk sevgisi.Ben de küçükken ansiklopedilerin başına oturur,Atatürk resimlerine bakıp ağlarmışım hep.Niye öldüüü,niye ben göremedimm diye.Dökülen kanlara layık olabilmek için çalışıyoruz,inşallah bu topraklarda hür yaşayan herkes layık olmaya çalışsın.Alp'in kompozisyon ödevi vardı.En çok hoşuma giden neydi biliyomusun ödevinin içinde."Tutsak yaşamaktan korkuyorum,bana hür bir hayat bıraktığı için seviyorum Ata'mı..ve bunu kendisine söylemek,teşekkür etmek istiyorum".. Küçücük çocuklar bile bunun farkındayken koca koca adamlar farkında diil gibi ansıl davranıyorlar anlamıyorum...
    Ebruli de seni çok seviyo canımmm :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel dedenden Atatürk'ü dinlemen.Yazdıklarına katılıyorum.O sözü ben de Ali Poyrazoğlu'nun bir oyununda duyup,sevmiştim.''Bir insana filigrana bakar gibi bakacaksın ,içinden Atatürk geçiyor mu ?diye;Geçiyorsa tamam ...''

    YanıtlaSil
  3. KİM OLURSAN OL,NE OLURSAN OL,

    GÖREVİNİ TAM ANLAMIYLA YAP.

    işte herşey budur...herkesin görevini iyi yapıp bu vatana ve dökülen kanlara layık olması dileğiyle...o zaman gerçek başarıyı yakalayacağız..yazını çok beğendim çoookkkk...senin yüreğin yeter be gülümm...

    YanıtlaSil
  4. AKPINARIM CANIM BENİM ,
    BİZİM YÜREĞİMİZ YETER BE GÜLÜM .BEN TEKE BİR HİÇİM BİZLER HEP BİRLİKTE VARIZ.VE HEP BİRLİKTE BAŞARACAĞIZ İNŞALLAH.:)

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))