6 Haziran 2009 Cumartesi

NOHUTLU PİLAV-HAŞLAMA TAVUK


Malum diyetteyim işte eşimde bu diyet olayından nasibini alıyor.Onun kilo ile sorunu yok ama evde ben diyet yapıyorum ya o da benim canım çeker diye farklı birşey yemiyor ben ne yersem aynısını yiyor .Baktım ki o da zayıflayacak artı ona özel yemek de yapıyorum kendime tavuk haşlamışsam ona yanında pilavda yapıyorum.Sağlıklı beslenme kurallarını artık hayatımıza yerleştireceğiz.
Haşlama tavuk:
Tavuğu düdüklüde haşladım.Haşlarken içine 1tane soğan ,1 tane havuç,ekledim birada tuz ile karabiberde ekledim ki kokusunu alsın diye.

Nohutlu pilav:
1 'e 2 ölçegini kullanıyorum .Eğer sebzeli yapacaksam garnitür kullanıyorum ve pişmeye yakın ekleyip bir kere harmanlayarak altını kapatıyorum. Kapağını kapatıyorum ve dinlenmeye alınmış oluyor pilav.Nohutlu pilavıda bu mantıkla yaptım haşlanmış nohutum vardı pilav pişmeye yakın nohutu ekledim.1-2 dakika pişti ,altını kapattım ve dinlenmeye bıraktım.
Tavukla birlikte servis ettim.
 Afiyet olsun

14 yorum:

  1. pilava nohut çok yakışıyor.
    enfess görünüyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. günaydın canım.nohutlu pilava bayılırım.bende diyetteyim ama az da olsa yerdim şimdi.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. ELİNE SAĞLIK CANIM,TAVUKTA NEFİS GÖRÜNÜYOR,TRAMİSU DA,AFİYET OLSUN,BİZEDE BAKMAK DÜŞTÜ:)KOCAMANNN SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  4. Nohut pilavı tek geçerimm! Enfes görünüyor,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Nohutlu pilav ve tavuk haşlama ben ikisinden de isterim.

    YanıtlaSil
  6. Ne düşünceli bir eş! Kutladığımı iletir misin kendisine?

    YanıtlaSil
  7. Nasıl güzel görünüyor.
    Nohutlu pilav. Canım çekti.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Hiii domatesleri de ayrı şeker süper bi tabak ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. :)))
    Yaz gelince malum hemen diyet:))
    Canım sunumun çok şık olmuş valaha bakmakla doyar insan ellerine sağlık:)
    Mutlu hafta sonları

    YanıtlaSil
  10. bayılırım nohutlu pilava,harika bir menü olmuş
    ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık canım harika görünüyor.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. tam benlik bir tabak olmuş,çok iştah açıcı görünüyor:)

    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. canım ben de çok severim nohutlu pilavı ve tavuğu.afiyet olsun..diyet nasıl gidiyor...

    YanıtlaSil
  14. Canım benim .
    Ziyaretin için teşekkür ederim. Zayıflamak konusunda bir kader arkadaşlığımız da varmış. İNNNNNNşallah sağlıklı bir şekilde istediğin kiloya inebilirsin.
    Siteni müsadenle listeme ekliyorum. Karşılıklı olarak iyi haberler paylaşırız umarım .

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))