26 Haziran 2009 Cuma

MEYVE SEPETİ

Yaz mevsimini çok severim.Rengarenk meyveler insanın içini açar.İşte yaz mevsiminin vazgeçilmezi karpuz,kavun,kiraz...

"Her yiğidin bir yoğurt yemesi vardır "veya "Her yiğitin bir soğan doğraması vardır."gibi atasözlerii bir işi yaparken, farklılıkları anlatmak için kullanılır.İşte bende bu atasözünü eşimin karpuz kesme ve kavun kesmedeki yöntemi için kullanıyorum.Karpuzu halka halka keser ,böylece karpuzun göbeği eşit olarak pay edilmiş oluyor ve karpuz daha lezzetli oluyor benden söylemesi.Bu şekilde kesmek biraz zahmetli ama sonuç için değer bence.:)
Efendim yarın üniversite mezunu gençlerin başbelası KPSS var.Benimde karındaşım girecek sınava .Ona ve bu sınava giren herkese başarılar diliyorum.
Lütfen hayır dualarınızı eksik etmeyin.
İyi hafta sonları.sevgiler

11 yorum:

  1. Ne kadar güzel görünüyor öyle:) Ben kavun ve kiraz alayım:))


    Tüm kpss savaşçılarına Rabbim zihin açıklığı versin..

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor canım
    kardeşine başarılar dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım süper bir görüntü bende yuvarlak kesiyorum eşine katılıyorum:)))
    Kardeşinede başarılar diliyorum canım rabbim emeklerini boşa çıkartmaz inşlh...

    YanıtlaSil
  4. bende senin aracılıgınla sınava gireceklere başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. canım ne hoş bir sunum.elne sağlık.bende böyle ikram edeyim meyveleri.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ya zaten daha karpuzun datına bakamadım :(bu da bana kpak oldu remen ellerine salık.
    kardeşine başarılar

    YanıtlaSil
  7. öncelikle kardeşine başarılar..
    sunum harika gözüküyor bende meyveleri böyle farklı sunumlarda servis yapmayı çok severim farklı bir fikir
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Insallah tum gencler istedigi basarii elde ederler :)

    Meyve tabagi cok istah acici gorunuyor :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  9. kpss de kardeşine başarılar dilerim canım.....sepet müthiş.eline sağlık..

    YanıtlaSil
  10. sayfana bir girdim kendimden geçtim:))
    meyvaları böyle süper sunmuşsun ki ağzım sulandı
    ellerine sağlık yaa çok güzel hepsi

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım doğrusu meyve şenliğine canım çekti=)
    Benim eşimde böyle tarzda keser karpuzu değişik bir yöntem ama güzel..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))