28 Ocak 2009 Çarşamba

SOBELENDİM

Sevgili arkadaşım Meliha tarafından sobelendim.Cevaplar mısın demiş tabi ne demek başım gözüm üstüne .Ben bu sobe işini çok seviyorum cevaplarken çok eğleniyorum.Bloglar arası sevgi bağını kuvvetlendiriyor gibi geliyor.
Yaptığım 4 iş:

  1. Öğrencilerim için çalışmalar hazırlamak,
  2. Eşim için sevdiği yemekleri yapmak,
  3. Blogumla ilgilenmek ,diğer blogları gezmek,
  4. Vakit buldukça ebru çalışması yapmak

Defalarca izleyebileceğim 4 film:

  1. Türkan Şoray'ın tüm filmleri,
  2. Eşkiya,
  3. Hababam sınıfı serisi,
  4. Buz devri serisi

Yaşadığım 4 yer:

  1. Hatay,
  2. Kahramanmaraş,
  3. Ağrı
  4. Şanlıurfa

İzlediğim 4 televizyon programı:

  1. Avrupa Yakası,
  2. Yol arkadaşım,
  3. Siyaset meydanı
  4. Canım Ailem

Tatil için gittiğim 4 yer:

  1. Antalya
  2. Çanakkale,
  3. İzmir,
  4. İskenderun

En sevdiğim 4 yemek:

  1. Patatesin tüm çeşitleri
  2. İçki köfte
  3. lahmacun
  4. Yayla çorbası

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:

  1. Bir kayak merkezinde eşimle bir şömine başında romantik bir film izlemek isterdim,
  2. Yemyeşil bir kırda,
  3. Deniz kenarında,
  4. Lunaparkta

Bir yağmur damlası olsaydım düşmek istediğim 4 yer:

  1. Eşimin dudaklarına:)
  2. Bir çocuğun yanağına
  3. Anneciğimin gözlerine
  4. Tüm sevdiklerimin yüreğine konmak isterdim.

Bu hafta ebeleme sobeleme haftası sanırım .Mimden sobeden geçilmiyor.Ne güzel merak ediyoruz ve merak ediliyoruz. Yani seviyor seviliyoruz .Kim kalmışsa mimlenmeyen bende onları sevgilerimle mimlemek sobelemek istiyorum.

  1. papatya prenses
  2. eylül bahçesi
  3. mutfak cini
  4. lezzethane

Eğer kabul ederseniz sizleri mimlemek istiyorum.

3 yorum:

  1. Canım benim hayırlı yolculuklar.inşallah iyi bir hafta geçirirsin.
    mimi cevapladığın içinde teşekkür ederim.bende seviyorum bu mimleri birbirimizi daha iyi tanıyoruz.
    seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canım ilk sobemi gerçekleştirdim sayende :) Teşekkür ederim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. AAAa sobelendim yazısını okuyunca eyvah dedim bende mimlemiştim.Neyse benimki başkaymış derken bir baktım daha önceden mimlenmişsin artık benim için bir daha yaparsın kolay gelsin...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))