3 Ocak 2009 Cumartesi

İSRAİLİ PROTESTO


Hafta sonu tembellik günü ,havada bozuk dışarıya çıkamadık. E bende nette biraz haberleri takip edeyim gezineyim dedim.Nereye baksam israil in katliyamı var.yazık ya hiç bir ülke ses çıkarmıyor.İnsan hakları diye çıgırtkanlık yapanlar ne hikmetse ortada yoklar.


Şöyle bir bakalım hangi markalar israil ürünü diye;


Neredeyse evimizdeki herşey israil ürünüymüş.Bazılarını yazmak istedim .Ben bundan sonra elinden geldiğim kadarıyla bu ürünleri kullanmamaya çalışacağım.Sizden ricam sessiz kalmayalım lütfen.ATILAN BOMBALARDA BİZİM KATKIMIZ OLMASIN Kİ VİJDANIMIZ RAHAT OLSUN .Elimizden hiç bir şey gelmez diye düşünmeyelim.
Bu blogda israil markalarına daha ayrıntılı yer verilmiş.http://elbistanlm.blogspot.com/

4 yorum:

  1. Merhablar, bencede bu ürünlere cok dikkat etmeliyiz, hic yoktan protestomuzu böyle gösterelim, paylasimlariniz icin tesekkürler, selamlar....

    YanıtlaSil
  2. kraft kullanıyorum hay allah..

    YanıtlaSil
  3. CANIM BENDE BİRAZ ARAŞTIRMA YAPTIM O KONUDA AMA AÇIKÇASI BULAMADIM BAĞLANTI..BEN LİSTEDEN ÇIKARICAM DEDİĞN GİBİ HAKKINA GİRMEMEK LAZIM.BU ARADA SENİ TAKİP LİSTEME ALDIM TARİFLERİNDEN MAHRUM KALMAYALIM DİMİ..HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM..ALLAH'A EMANETSİN.

    YanıtlaSil
  4. paylaşımın için sağol...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))