28 Ocak 2009 Çarşamba

Kahramanmaraş'a gidiyoruz

Bugün ,tayini çıkan Deryacığımın yanına gittim onu çok özleyeceğim.Yeri doldurulmayacak bir dosttu kendisi. Sohbet ettik ben bu arada yanımda örgümü götürmüştüm.Bu günlerin meşhur ponpon ipi ile atkı yaptım o kadar kolaymış ki şaştım kaldım 2 saatte bitiyor.Dönüşte fotosunu koyacağım inşallah.Kendime şaşıyorum yav ben patik yapacaktım atkı yaptım.Neye niyet neye kısmet.

Yarın Allah izin verirse Kahramanmaraş'a gideceğiz.Bu bir haftada sizleri çok özleyeceğim.kendinize çooook iyi bakın.

Kahramanmaraş'tan bir isteğiniz var mı?Dondurma getirem mi size:)

5 yorum:

  1. canım ben tarhana istiyorum:)) güle güle git canım selam söyle bizim ellere...herbişeyini özledim benim içinde hasret gider..öpüyorum canım hayırlısıyla git gel inşallah..

    YanıtlaSil
  2. BOL BOL RESİM ÇEKİP GETİRİRSEN BEN ÇOK SEVİNİRİM NEŞECİM BAYILIYORUM TÜRKİYENİN HER BİR YÖRESİNE HA BİRDE ATKIYI MERAK ETTİM 2 SAATTE BİTİYORSA TAM BENLİKTİR O ÖRGÜ:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle arkadaşım.Hayırlı yolculuklar
    Görüşmek üzere

    http://orguknit.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. evetttttttttt dondurma istiyorummmm:)

    iyi yolculuklar canım
    güle güle git gel.

    öptümmmmmm

    YanıtlaSil
  5. güle güle git güle güle gel.iyi vakitler geçir inşallah.evet dondurmada getir.ve dönünce bana da gel.sevgiler.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))