7 Ocak 2009 Çarşamba

AŞUREYE GELLLLL


AŞURE
Evet günün anlam ve önemi için bende aşure yaptım ve dağıttım .Benim buzlugumda genelde bu malzemeler hazırdır .E çalışan kadının dertleri.Nohut,fasulye ,yarma,haşlanır derin dondurucuya konur.Kuru fasulye mi çekti canın 10 dakkikada hazır .Yani aşürede bunlardan nasibini aldı hazır haşlanmış malzemeler katıştırıldı.İşte aşuremiz hazır.Şeker yerinede pekmez tercih ettim sizlerede tavsiye ederim .Doğal yani organik.
OKULLARDA AMPUL DAĞITIMI
Evet bakanlığımızın yeni hizmeti okullarda ampul dağıtıyoruz.Eskisini getir yenisini götür kampanyası .Enerji tasarrufunu anlatmak tasaruflu lamba kullanılmasını özendirmek için.
Buraya kadar sorun yok sorun bundan sonra efendim dağıtılan ampullerde dinleyici varmış falan ..
Geçen senelerde sağlık bakanlığı ücretsiz tetonoz aşısı kampanyası vardı.Köylerde kimse aşı olmadı neden biliyor musunuz?Devlet onları kısırlaştıracakmış.
ŞU CAHİLLİK YOK MU İNSANI KAHREDİYOR.Kime ne anlatacaksın hem anlatsanda dinleyen kim.
Şimdi aşurenin ardından bu tatsız konu gitti mi diyeceksiniz.E ee hayat bu acısıda var tatlısı da .

8 yorum:

  1. Anneciğim yakınımda olsada aşuresinden yesem. Bu harika fotoğrafı görünce canım çektiii.
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. aşure varmış yemeğe geldim,ellerine sağlık çokta güzelmiş. Allah kabul etsin sağlıkla yiyin...

    YanıtlaSil
  3. gerçekten böyle insanlar var ya bu zamanda, inş. düzelir, Mmmmmm, aşureye gelince enfes gözüküyor, ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık allah kabul etsin, güzel görünüyor ama biraz karanlık çıkmış. Velilerin bu davranışı cahillikten başka bedava şeylere alışkın olmamasından kaynaklarıyor. Devlet yıllardır vatandaşı sömürdü zamlar vergiler, haliyle bedava bişey olduğunda altından ne çıkacak diye kulp arıyor.

    YanıtlaSil
  5. maşallah arkadaşıma...ben evdeyim kendime güvenip yapamıyorum..sanki zor geliyor...bir gün bunuda yaparım inşallah....

    ellerine sağlık...eşim bayburtta öğretmenlik yaparken aşureyi değişik şeylerle tatlandırıyorlardı....farklı oluyor....

    öpüyorum seni..Allah kabul etsin...

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık neşecim Allah kabul etsin gelelim tatsız soruna dediğin gibi cahilliğin kökü kazınacak gibi değil biri bitiyor başka bir tane bulup çıkarıyorlar ortaya napcan ya sabır deyip yorulana kadar anlatmak orda işiniz çok zor bunu bizzet yaşadım biliyorum Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  7. bu kadar cahil insanlar varmi inanamadim hayret devletin isi yok kisirlastiracak insanmi ariyor ..
    asuren cok guzel olmus canim afiyet olsun
    bir kasede ben alsam miss gibi gorunuyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ay teşekkür ederim önerimi dikkate aldığın için süper görünüyor eline sağlık allah kabul etsin

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))