5 Nisan 2009 Pazar

HAFTA SONU

Havanın bozulmaya başladığı zaman. Ağaçtaki kargalarla havanın rengi nerdeyse aynı.

Balıklıgöl 'deki çiçekler.Burada belediye gerçekten güzel çalışıyor sokaklar laleler,menekşeler ve papatyalarla renkleniyor.

Papatyaları çok severim .Bahçem olsa baştan sona papatya ekerdim .Seviyor sevmiyor ,seviyor sevmiyor.....


Yağmurdan sonra boynunu büken lalecik...

Fotoğraf kursum vardı hafta sonu .Çok sevinçliydim ,bahar gelmiş hoş gelmişti.Yalnız unuttuğum birşey vardı,bahar yağmurları.Cumartesi sabahleyin hava çok güzeldi .Ne olduysa öyleden sonra oldu.Tam kurs yerine ulaştım ki hava hafiften bozmaya başladı.Çekim için dışarı çıktı ,daha bir iki kare çektik yada çekmedik Allahın rahmeti boşandı gökyüzünden.Bahar yağmurudur şimdi geçer yok 1 saat oldu yok.Anlaşılan bereketli bir gün :) çiftçiler açısından bol yağmur bol ürün dedik .Bizim çekime engel oldu ama çiftçinin yüzünü güldürür bu yağmur.Neyse çekim için gittiğimiz yerden ayrıldık hava açılmaya başladı.Sokaklardaki laleler,menekşeler pırıl pırıl oldu.Bizde bu manzarayı değerlendirmeye çalıştık. Bir hafta sonuda böyle bitti...:)
Yine bir koşturmacayla haftaya başlıyoruz.Herkese iyi haftalar.:):)

12 yorum:

  1. ne güzel resimler bunlar canım.çok şanslısın vallahi...

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım..
    dünde yağmur vardı burdada.
    bugünde acaip bir güneş.
    bizde ilk piknik siftahımızı yaptık böylece.
    neyse ben çiçeklerini özledim balıklıgölün.gülizar bahçesini.
    sağlık olsun varsın yağmur yağsın canım..daha çooookk foto çekersin.
    kolay gelsin iyi dersler sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. sayfanızda baharı hissettirmişsiniz.resimler bir harika.
    zevkle izleyeceğim bir sayfa.sizde beni eklemişsiniz çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel resimler güzel bir fot. makinası aldıktan sonra bende başlamak sitiyorum kursa :) böyle acaip bi ilham ve istek var içimde hadi hayırlısı :D

    yorum için çok teşekkür ederim :) bakıyorum sitelere bloglara fln da ne pastalar yapıyorlar ya ben daha çömezz :D öğrencem öğrencem dimi :)

    YanıtlaSil
  5. AYŞECİĞİM ÖĞRENİRSİN ÖĞRENİRSİN KİMSE ANNESİNİN KARNINDA ÖĞRENİP GELMİYOR MERAK ETME ATLA DEVE DEĞİL BU İŞLER İSTEMEK YETERLİ .BEN YAPAMIYORUM OLMUYOR DİYENLER BAHANE UYDURUYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BENİM BİR EV ARKADAŞIM VARDI BİLİYORUM DİYİPTE DİDİNECEGİME BİLMİYORUM DİYİP KURTULURUM DERDİ:)
    YANİ İNSAN İSTESİN YETER Kİ HERŞEYİ YAPABİLİR.
    HERŞEY BİZİMLE BAŞLAR DİMİ:)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel zaman resimler bayıldım canım...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. Çok seviyorum ben baharı,çiçeklerii,kuşları,doğayı:)En büyük arzum da fotoğrafçılık kursuna gitmek,özendim valla sana :)Paylaşımın için teşekkürler,sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  8. içimiz açılıyor bu resimlerle.tşk.takipçinim artık.neşeli günler.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel bir bahar görüntüsü, fotoğraflar.
    İçimi açtın.
    Şu an burda yağmur var ama olsun.....

    YanıtlaSil
  10. SAYFAMDA ODULUN VAR CANIM
    ALABILIRSIN
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  11. çiçeklere bayıldım ne kadar güzeller orada olmak isterdim

    YanıtlaSil
  12. 3 gündür burasıda böyle yağmurlu..
    yağmuru çok severim.
    kursdada başarılar canım sana..
    laleye bayıldım çok güzel...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))