9 Ocak 2010 Cumartesi

Sunshine (Güneş Işığı) Ödülü


Sunshine (Güneş Işığı) Ödülü
Sevgili Aslı'ya  (Pembe Tatlar )çok teşekkür ediyorum beni hatırlayarak bu ödülü gönderdiği için .Ben de bu ödülün kurallarını yazayım:
Ödülü alan kişi 12 kişiye dağıtacakmış..
Ödülü verdiği kişilerin isimlerini belirtip bloglarına giderek haber verecekmiş...
Benim seçtiğim 12 kişi:))
Bacım keyfeseyran,
huysuz balık Esin,
Eylemin mutfağı,
yansımalar ebrulim ,
defneyle birlikte Fundacığım,
zeyneple,
 tazenane,
narince,
didem,
gülün mutfağı,
begüm,
3 prenses,
gülaymutfakta
ab-ı hayat,
aysultan,
sarımutfak,
leziz sofralar,
mutfakta sanat,
candan tarifler melike,
elifle yaşamak,
mutfak havlusu,
betül mutfakta
mimoza cafe,
pelininpastanesi,
dilek mutfakta,
tubanın tarifleri,
akasya kokusu nuray,
asiyeninmutfağı,
pembe defter,
acemi bohçası
hülyanın mutfağı,
..........bu liste uzar gider.. Bu ödülü almak isteyen veya almayan varsa alsın lütfennn ben :))))))))))
Normalde mimleri pek devam ettirmeyi sevmem .Ama çiçek çok hoşuma gitti açsın sizlerin gönüllerinde istedim:))))))))))))))

2 yorum:

  1. Bende bu ödülü sana vermiştim:)))
    tebrik ederim öğretmenim:)

    YanıtlaSil
  2. Canmım teşekkür ederim ödül için ancak gördüm :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))