27 Nisan 2013 Cumartesi

ANNELER VE ÇOCUK [ANNELER GÜNÜ İÇİN GÜZEL BİR ÖYKÜ]


 
ANNE VE ÇOCUK
Küçük oğlu annesine geldi ve ona kâğıdı uzattı.
Annesi ellerini önlüğüne kuruladıktan sonra kâğıdı okumaya başladı;
Çimleri biçtiğim için 5 dolar
Odamı temizlediğim için 1 dolar
Alışverişe gittiğim için 50 sent
Küçük kardeşime baktığım için 25 sent
Çöpü attığım için 1 dolar
İyi bir karne getirdiğimiçin 5 dolar
Bahçeyi temizlediğim için 2 dolar
Toplam borç 14 dolar,75 sent
Anne umutla kendisine bakan oğlunun elinden kağıdı aldı ve kağıdın arka yüzüne şunları yazdı.
Seni 9 ay karnımda taşıdım bedava
Hasta olduğunda başında bekledim, elimden geleni yaptım,
senin için dua ettim bedava
Yıllar boyu değişik nedenlerle senin için gözyaşı döktüm bedava
Senin için gecelerce kaygı duyup, uykusuz kaldım, bedava
Oyuncaklarını topladım,yemeğini hazırladım giysilerini yıkadı ütüledim bedava
Ve bunların hepsini topladığın zaman gerçek sevginin bedeli olmadığını görürsün, bedavadır çünkü…
Çocuk annenin yazdıklarını okuyunca gözleri doldu.
Annesine baktı “Anneciğim seni çok seviyorum” dedi ve kalemi alarak bu kağıda
“Hepsi ödenmiştir” yazdı.
Foto netten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))