29 Ağustos 2009 Cumartesi

VE TATİL BİTTİ


Merhabalar ,

beni merak edip ,

iyi tatiler,

iyi Ramazanlar ,

iyi kandiller dileyen herkese merhaba .

Biraz uzun oldu ayrılığımız ama evimizdeyiz nihayet.Salı günü iş başı yapacağım birkaç gün önceden geldik ki evimizi temizleyelim diye.Oruç oruç biraz zor olacak ama ne yapalım idare edeceğiz artık.:) Ha bu arada herkese iyi Ramazanlar.Rabbim bu güzel ayın rahmetinden yararlanmak nasip eylesin herkese.Hayırlısıyla

dualarımızı kabul eylesin inşallah.(Amin)

Neyse canlarım ben geldim burdayım artık ,hele şu evi temizleyeyim hepinizle hasret gidereceğim inşallah.Kocaman sevgiler selamlar.:))))))))))

8 yorum:

  1. hoşgeldin canııım .. çok özlettin...

    sevgiler hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin örtmenim, ne kötü dimi tatili bitirdik, salı iş başı:((
    Biz de yarın dönüyoruz İstanbul'a..Yeni eğitim yılı hepimize hayırlı olur inşallah..Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin canım çok özledim itiraf edeyim..
    İnşallah istediğin gibi geçmiştir herşey..
    Kocaman öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin safalar getirdin canım.

    Kolay gelsin işlerinde:)

    hayırlı iftarlar..

    YanıtlaSil
  5. Canım hoşgeldin özledin kendini
    sana kolay gelsin temzilik bitince hemen gel
    öpüyorum.
    hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  6. iyiydik böyle yaaa!!şu tatil hiç bitmese..ramazan bitene adar okula da gitmesek..neyse canım şaka bir yana hoşgeldin canım...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))