10 Temmuz 2009 Cuma

TAVUKLU SALATA

Bugünlerde sıcaktan hiçbirşey çekmiyor canım.(dondurma dışında)Sık sık salata yaparak hafif yemekler yiyerek besleniyoruz. Biz insanları ,hiç anlamam doğrusu ,ay ye ye nereye kadar ama bu düşünmeme rağmen yemekten vazgeçermiyim .yoooooo hemde iştahla yiyenlerdenim .Ne yapayım ya yemek yemeyi seviyorum.Yemek benim için bir sanat,zevk..
Bekarken bir ev arkadaşım vardı "Ya şu yemeği hap şeklinde üretselerde iki hap atsak doysak." derdi.Benim aklım akmazdı ya yemek ve hap eee bunun zevki nerede?
Yani anacığım ben yemek yemeyi sanat olarak görenlerdenim .Yemek yemesini sevdiğim gibi yapmasın ve birilerine yedirmesini de çok severim.Eşim dostum gelsin onlara birşeyler hazırlayayım ,onlar beğenerek yerken ben mutluluktan uçayım...(Sanki beğeneceklerinin garantisi var:))İşte ben böyle bir insan tipiyim.
Neyse bu günlerde memlekete gideceğiz ya bu özlemlerimi gidereyim bari.Gel gelelim salataya
malzemeler:
  1. 1 demet roka
  2. Biraz marul,
  3. 2 tane domates
  4. 1 salatalık
  5. Yarım demet maydanoz.
  6. 250 gr kadar haşlanmış tavuk eti
  7. 1 limon
  8. 1 kaşık zeytinyağ ,tuz,pul biber

Yapılışı:Tavuk etlerini küp küp doğrayıp haşlıyoruz .Haşlarken içine biraz karabiber ve tuz eklemeyi unutmayalım.Sebzelerin hepsini doğrayıp, haşlanmış tavuk etlerini salatanın üzerine ekliyoruz.

Afiyet olsun..

13 yorum:

  1. İşte benim favori salatalarımdan biri. enfes bir öğlen öğünü olur kendisi buz gib ayranla birlikte:)

    Ellerine sağlık canım..

    Ah ah ben de aynen senin gibi, yemek yemek bir zevk ve sanat kesinliklee,tabi yapmak da öyle:)

    Yapıp yapıp yiyelim yedirelim güzelleşelim:))

    YanıtlaSil
  2. ımm nefis gözüküyor salatan ellerine sağlık canım
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık..salata çok nefis görünüyor...yazını okurken sanki beni anlatıyormuşsun gibi oldu.. bende yemek yemeği çok severim:)) sadece karnımı doyurmak için değil..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. neşecim eline sağlık.çok güzel ve besleyici bir salata.eline sağlık canımmm

    YanıtlaSil
  5. ayy bu hafif ve güzel olur eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım vazgeçilmez salatam:))
    Başlı başına bir öğün yemeğim...
    Mutlu hafta sonları canım

    YanıtlaSil
  7. harika bir salata..
    eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. Yemek yapmayı sevmeyenlerdenim bende,bir ara sana ugrayıp,midemi bayram ettirsem ne güzel olurda ama canım uzaksın ya...

    YanıtlaSil
  9. mmmm.. harika bir salata.. Çok severim tavuklu salatalari.. Ellerine saglik :))

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık harika görünüyor salatan, tam yaz sıcaklarına uygun hafif bir lezzet..

    YanıtlaSil
  11. ELİFİM UZAKLAR GÖZÜNÜ KURTULMASIN BUYUR GEL BAŞIM ÜSTÜNE.

    YanıtlaSil
  12. gerçekten bu sıcaklarda öğün olabilecek bir salata yapmışsın ellerine sağlık,bende yemek yapmayı ve yedirmeyi seven biri olarak sana katılıyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. müthiş bir salata.
    bayılıyorum ben bu salata olayına.
    tarifini en kısa zamanda yapacağım ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))