12 Ekim 2012 Cuma

SUSAMLI TAHİNLİ PEKMEZ

 
      Efendim merhabalar ne zamandır yazayım diyorum ama öyle bir koşturmaca halinde yaşıyorum ki hayatı fırsatım olmuyor.Bloguma girip bakıyorum ama yazamadan geri çıkıyorum.Fırsatım olmuşken yazmak istedim.Hafta sonlarını kahvaltı ziyafetine çevirmek istiyorsanız,reçel bölümünde tahin pekmez öneririm.Üstelik içine birde susam eklerseniz enfes oluyor.Afiyet şifa olsun efendim.:)
Malzemeler:
-3 kaşık dut pekmezi,
-2 kaşık tahin,
-1 tatlı kaşığı susam
Yapılışı:
Tahin ,pekmezi bir kasede iyice çırparak karıştırıyoruz.Daha sonra susamı ilave edip afiyetle yiyoruz

7 yorum:

  1. Yaa bayılırım tahin pekmeze,ama hiç susam koymamıştım...yalnız çok kilo yapıyor çoookkk..

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı akşamlar, ellerinize sağlık. Çok pratik ve kolay bir tarif. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Canim afiyet seker olsun .Hayirli aksamlar.

    YanıtlaSil
  4. Nurşen Hanım ah o kilolardan hiç bahsetme:)
    Teşekkürler Fuat Bey

    Gülcan Hnaım teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. offfff bayılirim, ellerinize saglik ama diyetteyim...
    benim yerimede bir lokma lutfen :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Tatlı kiraz bende aynı dertten müzdaribim ama ne yaparsın sevdiklerimize hazırlayıp teselli oluyorum

    YanıtlaSil
  7. hem tahin hem pekmez hem susam..tam bir lezzet ve kalori bombası:))ama olsun azda olsa yınede yenir..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))