29 Ocak 2013 Salı

ANNEDEN KIZINA MEKTUP


DÜNYANIN EN GÜZEL RENGİ
Bana senden önce sorsalardı hangi rengi seviyorsun ? diye:
Mavi derdim engin denizleri hatırlattığı,sonsuzluğu ve özgürlüğü ifade ettiği için,
Beyaz derdim saflığı ve temizliği anlattığı için,
Yeşil derdim bana huzur getirdiği için,
Kırmızı derdim albayrağımı,azim ve kararlılığı anlattığı için,
Sarı derdim neşe ve inceliği anlattığı için,
Pembe derdim rengarenk çiçekleri neşe ve güveni hatırlattığı için,
Moru derdim mon menekşeleri sevdiğim için,
Turuncu derdim güneşin batışındaki asaleti hatırlattığı için,
Ama şimdi benim en sevdiğim renk sensin sevgili KIZIM .DÜNYANIN EN GÜZEL RENGİSİN.
Sevginle  gönlümüze taht kurdun Pamuk şekerim.
İyi ki doğdun Doğum günün kutlu olsun ömrün sağlıklı ve huzurlu geçsin inşallah.

3 yorum:

  1. Neşe'cim sağlıklı uzun ömürler diliyorum sana ve kızına:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kızınıza hep beraber geçireceğiniz hayırlı , huzurlu, sağlıklı, mutlu bir ömür dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bende mutluluklar diliyorum...çok duygulu bir yazı olmuş..hepimizin çocukları gerçekten hayatımızın rengi ...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))