19 Haziran 2012 Salı

KÖZLENMİŞ PATLICAN VE BİBER SALATASI


    Balcansız (patlıcan) bir günümüz geçmezdi Şanlıurfa’da. Sabah patlıcan akşam patlıcan ilk günlerde garipsemiştim ama sonradan bizde alıştık. Artık Şanlıurfa'da değiliz ama özlüyorum Şanlıurfa'yıda insanlarını da oradaki güzel dostlarıda.Hele fırın yemeklerini çok arıyoruz. Burada oradaki lezzetti yakalayamıyoruz. Havasından mı suyundan mı bilinmez.Her hafta sonu Balıklı göle gidip balıklara yem atmak benim en büyük zevkimdi. Arkadaşlar bana gülerdi
"-Ya her hafta sıkılmıyor musun diye?"
 "-Ben onlara ben balıkları sayıyorum bakalım azalmışlar mı çoğalmışlar mı ?"diyordum.Ayn -Zeliha da çay içip dinledikten sonra Dergah çarşısını gezip eve öyle dönmek.Güzel günlerdi işte hepsi geçmiş oldu.Bir gün Şanlıurfa için bunları yazacağım aklıma gelmezdi:))
Şanlıufa daki tüm dostlara selam olsun.
"Siz siye iyi bakın"
Sevgili dostlar bu arada tarifimizi yazmayı unutmayalımda.
Malzemeler
—3 tane közlenmiş patlıcan,
—3 tane közlenmiş kırmızıbiber,
—zeytinyağı,
--tuz
Yapılışı:

Patlıcan ve biberleri közleyip doğruyor ve servis tabağına alıyoruz. Tuzunu yağını ekliyoruz. Ve afiyetle yiyoruz.

2 yorum:

  1. Canım benim ellerine sağlık bebişimiz hayırlı olsun habersiz bırakma beni Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  2. Sağol bacım.Sen da Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))