18 Nisan 2009 Cumartesi

KURSA GİTMEDEN


Geldi cumartesi ve fotoğrafcılık kursu.Git gide daha çok hoşuma gitmeye başladı bu kurs ama malesaf 3 hafta sonra bitecek.:( Bizdee bu haftanın tadını çıkaralım, bugün kurs boyunca çektiğimiz fotoları inceleyecek hocamız.Bakalım ne cevherler çıkacak merak ediyorum.Artık çevredeki herşeye fotoğraf gözüyle bakar oldum.Mağlum burası turistik bölge yaz kış turist eksik olmaz burdan yerli yabancı fark etmiyor.Geçen Harran'a çekime gittiğimizde ,yerli iki bayan turist"Bizim fotoğrafımızın çeker misiniz "diye ricada bulundular bende çektim.Bakın isterseniz olmamışsa yeniden çekeyim dedim.Baktılar ve çok beğendiler.Yanlarından uzaklaşığımda konuşmalarına kulak misafiri oldum "ya çok güzel çekti değil mi?"diyorlardaı.Bir hoşuma gitti anlatamam.Dedim oluyor galiba başarıyorum :)

Bakalım hocamız neler söyleyecek önemli olan işten anlayan birinin yorumu değil mi?

Herkese iyi hafta sonları .

Yürek dolusu selamlar sevgiler

7 yorum:

  1. BENİM BLOĞUM ÇÖKTÜ.HERŞEYİ İÇE AKTARDIĞIM YENİ BİR BLOG OLUŞTURDUM.BUNDAN SONRA YENİ ADRESİME BEKLERİM CANIM.SEVGİLER...

    http://defneninmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. inan öyle bir imkanım olsa hiç durmam hemen bende yazılırım böyle bir kursa çünkü resim çekmek gerçekten bir sanat blogger açtıktan sonra bunu daha iyi anladım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir ugraş bende gitmeyi çok istedim ama bir türlü....neyse umarım hoca begenir foto'yu.

    YanıtlaSil
  4. resim çekmek müthiş keyifli ve çok güzel resimler çekmişsin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir uğraşı canım çokta zevklidir eminim bende çok seviyorum resim çekmeyi. kimbilir ne güzellikleri çekmişsindir

    YanıtlaSil
  6. canım sorunumu hallattim.yine eski adresimdeyim.sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  7. çek hocamm balıklı gölü falanda resmedin bi zahmett bu resim dilek agacımı:))hayırlı akşamlarr

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))