20 Nisan 2009 Pazartesi

ZAYIFLAMAYA BEN DE VARIM


Çok az bayan vardır kilosondan şikayet etmeyen.İnsan gördüğü güzel nimetler karşısında kendini tutamıyor ve gelsin kilolar ondan sonra .Hayatımın hiç bir evresinde zayıf bir insan olmadım hep balık etliydim.Ama evlendikten sonra bu balık büyüdü büyüdü balina oldu:)

Yani anlayacağınız dostlar kilolarımdan şikayetçiyim onlardan kurtulmanın zamanı geldi de geçiyor bile.Geçenlerde sevgili Delfina nın blogunda geziyordum zayıflama konusunda bir yazı okudum.Hemen bahsettiği bloga baktım Mehtap adında bir bayan doktordu kendisi ve metabolizmayı hızlandırarak sağlıklı beslenme konusunda yardımcı olmuş bir kaç arkadaşa.Bende hemen yazdım kendisine ve artık onun eşliğinde zayıflmaya başlıyoruz .Biz bir sınıf olduk .zayıflama sınıfı başkanımız sevgili nunu .Kimler yok ki sınıfta sizinde kilonuz ile başınız beladaysa sizide bekleriz sınıfımıza kayıtları Delfina alıyor .Kontenjanımız sınırlı haberiniz olsun:)

Herkese iyi haftalar sağlıklı günler

8 yorum:

  1. hocammmmmmmmm bn unutma nolurrrrrrr sz balıksanız bn balina yada vapurda diyebilisünn:)))tobe yarabbim ama diyet olmasın spor olablir:=)))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Neşe,

    Harikasın sen, 2 ay sonra sınıftan mezun olduğumuzda kepleri öyle fırlatacağız ki, kilolar asla geri gelmeyecek bir daha..

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. merhabalar güzel kardeşim güzel ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi yolluyorum.
    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  4. ay bende geleyim bu sınıfa çünkü çok ihtiyacım var bi bakim şu siteye canım sağol

    YanıtlaSil
  5. yaa bende katılmak istiyorum bu sınıfaaa :)

    YanıtlaSil
  6. sevgili neseli gunler, cok hos bir tanitim yazisi olmus. sayimiz 60'i gecmis bu arada..

    YanıtlaSil
  7. GÖNÜLDEN KATILIYORUM..
    TEBRİK EDİYORUM,
    BAŞKAN OKADAR YOĞUNKİ GÜNDE 50 TANE MOTİVASYON YORUMU YAZIO :)))
    BİRAZ GEÇİKİYORUM AMA ARKADAŞLARIMI ÇOK TAKDİR EDİYORUM, EMİN OL HAYATTA HER ŞEY YEMEK DEĞİL. HELE BOL GELEN GİYSİLERİ GÖRDÜKÇE DURMADAN GÜLÜMSER OLDUM VİTRENLERE :)))))
    BAŞARACAĞIZ TATLIM..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))