8 Haziran 2014 Pazar

MARAŞ DONDURMASI SUNUMU

Kahramanmaraş'ta dondurmanın zamanı olmaz har daim yenilir ama ben pek kışın yiyemem.Daha çok yazın tercih ederim dondurmayı.Bir Maraşlının evinde her daim dondurma bulunur.Hal böyle olunca bende misafirlerime her dondurma ikram etmeme bazı yenilikler deniyorum.İşte sunumda onlardan biri.Kedi dilli yada bebe bisküvili ,fındıklı ,dondurma. Tamamen kendi hayal dünyamın ürünü:)
Sunum için öncelikle gerekli malzemeler:
Maraş dondurması,bebe bisküvisi ,toz fındık,çikolata,hindistan cevizi,az biraz tarçın (üzerine serpmek için)
Yapılışına gelince:
Servis tabağımın zeminine bisküvileri yerleştirdim.Üzerine dondurma ,onun üzerine de çekilmiş fındık,hindistan cevizi ve tarçın serpip hemen servis ettim.
Tadanlar beğendi size de bu lezzeti öneririm.
Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))