21 Mayıs 2013 Salı

MAYDANOZLU YUMURTA SALATASI


     En sevdiğim türdür kahvaltılık.Her öğün kahvaltı yapsam :) Hiç şikayetçi olmam,Kahvaltılığın her türlüsünü denemeyi kendime görev bilirim.Eğer sizin  de  kendinize özgü kahvaltı tarifiniz varsa lütfen paylaşın bizimle.Duyuralım kahvaltı sevenlere.Gelelim bu günkü kahvaltılığımıza.Bilenler bilir sözüm bilmeyenlere.Denemenizi tavsiye ederim.
Malzemeler:
—3 tane haşlanmış yumurta
—yarım  demet maydanoz
—3-4  dal yeşil soğan
—1 yemek kaşığı zeytinyağı
—tuz, kırmızıbiber
--yarım  limon suyu,
Yapılışı:
- Maydanoz ve yeşil soğanı ince doğruyoruz
- Servis yapacağımız kaba alıp üzerine zeytinyağı, tuzu limon suyunu ve pul biberi ekliyor ve karıştırıyoruz. En son yumurtayı halka halka doğrayıp ekliyoruz.Yumurta eklendikten sonra çok karıştırmamaya dikkat edin.
- Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. paylaşılmaz bir lezzet,şu anda önümde olsa.............ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  2. ben de çok severim eşim de... yazın en güzel kahvaltılığı bana göre :)

    YanıtlaSil
  3. neşelim bana kimse daha yumurta göstermesin :))
    vallahi zayıflama uğruna protein almaktan çiftlik kurcam.

    bak ben aşağıdaki tatlıdan alsam bişicik demezsin dimi canım bana :))))

    ellerine sağlıkkkk :)))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))