17 Mart 2013 Pazar

BEBEK MAMA SANDALYESİ ve MİLFÖY KURABİYESİ

     Hafta sonu çalışan insanlar için hep bir koşturmacayla geçiyor.Blogumda bir iki, yazı yayınlamak istiyorum ama şuna kızımın engeline takıldığım için kurabiye tarifini daha sonra paylaşayım:)
    Sonunda pamuk şekerim uyudu. Çok pratik bir tarif milförü başka bir yemekte kullanacaktım yalnız kızımdan fırsatım olmadı .Dolaptan çıkardım uzun süre dışarıda kaldığı için hamur çok yumuşamıştı yapmak istediğim tarif içinde kullanamayacağımdan dolayı bende milföyleri kurabiyeye dönüştürdüm.Sonuçta çok güzel kıtır kıtır bir kurabiye oldu.Çay ile nefis oluyor.

Malzemeler:
 -4 tane milföy,
 - 4 yemek kaşığı un,
 -1 tatlı kaşığı çörek otu,
 -1 çay kaşığı susam
 -1 çay kaşığı tuz
Yapılışı:
-Milföyleri derin dondurucudan alıp yumuşayıncaya kadar bekletiriz.Yumuşayınca içine un,çörek otu,susam ve tuz eklenir.Hamur yoğurulur.
-Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alınarak yuvarlanır ve üzerine bastırılarak şekil verilir.
-175 derecelik fırında kurabiyeler pişirilir.Üzeri hafif pembeleşince fırından alınır ve afiyetle yenir.
-Kıtır kıtır bir kurabiye oluyor üstelik çok pratik..
-Afiyet olsun
   Kızım için uzun süredir düşündüğümüz mama sandalyesine sonunda karar verdik.Aslına bakarsanız bir sandalyeye dünyanın parasını vermek bana biraz anlamsız geliyor.Ve kullanacağı süre çok sınırlı,evde dökündü olacak o da ayrı bir yönü tabi.Ama biz anne babalar çocuklarımız söz konusu olunca dünyayı görmüyoruz sanırım.Bizim enişte kızım ilk doğduğunda bir söz söylemişte ki gerçekten haklı olduğunu düşünüyorum şimdi:)"İlk bebekte her şeyin en iyisini alırsınız sonrakinde nerede daha uygunu var onu ararsınız." demişti.
       Bir parça bebek kıyafeti alıyorsunuz yetişkinlerin kıyafetinden daha pahalı,el kadar ayakkabı benim ayakkabımdan daha pahalı.Ama ne yapacaksın alınacak çünkü siz kendinize alırken düşünürsünüz ama evlatlarınız söz konusu olunca hiç düşünmeden alınır.Hemde bir kaç tane birden:)
      Gelelim hangi mama sandalyesini aldığımıza netten bakıp inceleyip beğendiğimiz bir sandalye olup ,siparişini verdik ama hafta sonu olunca henüz elimize geçmedi inşallah pişman olmayız.Minik kızımda mutlu mesut kullanır .Beneto adlı bir firmadan aldık aslında benim istediğim farklıydı eşim bunu beğendi diye aldık bakalım nasıl bir şey merak ettim doğrusu.Merak edenler için ürünün videosu ve bilgileri tıklayın.
Beneto Çok Amaçlı Pratik Mama Sandalyesi

5 yorum:

  1. Ne güzel heyecanlar bunlar ayy :)
    allah herkese nasip etsin inşallah,s
    daha bebişine ne güzel ciciler kıyafetler alırsın şimdi okadar çokkii :)
    koton bebek çocuk kıyafet reyonunu gördüm,mesela çocukla anne,veya erkek çocukla babaya aynı kıyafetten yapmışlar düşünsene ne şirino lur takım giyince :))

    YanıtlaSil
  2. Enişte çok doğru söylemiş. İkinci çocuk birinciden kalanlarla büyüyor hatta. Uzun zaman pek birşey alınmıyor......Sağlıkla büyüsün bebişin en önemlisi o aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bizim kızda öyle olacak:)teşekkürler tüm yavrular sağlıcakla büyüsün inşallah

      Sil
  3. aa ne ilginç milföylü kurabiye ben orayı atlamıştım bebek sandalyesinden,ilk defa görüyorum bu kurabiyeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uğurböceğim teşekkürler güzel yorumların için anne kız aynı kıyafetlerden düşünüyorum bende:)
      Kurabiye deneme yanılmay ürünü ama tadı umduğumdan daha güzel oldu
      sevgiler

      Sil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))