14 Temmuz 2012 Cumartesi

ÇOBAN SALATASI


        Efendim kızımla ek gıdaya geçtik demiştim işte bugün yoğurttan bir kaşık aldı dünyalar benim oldu.:))Keşke hep böyle olsa neyse yarın iki çay kaşığı deneyeceğim.İnşallah alır.Ne zor bir iş anne baba olmak.Hele bir insan yetiştirmek büyük sorumlulukmuş onu bir kere daha yaşayarak görmüş oldum.Rabbim mahcup etmesin.
      Bugün ki tarifim çoban salat.Salatalar içinde en sevdiğim salatalardan biridir. Birde domates,biber,maydanoz doğal olursa mis gibi kokuları gelir yerken. Ben bayılırım bulgur pilavı ile salataya.
Malzemeler:
—2 tane domates,
—2 tane yeşilbiber,
—1 tane kuru soğan,
—yarım demet maydanoz,
      — zeytinyağı 2–3 kaşık isteğe kalmış
      —Kırmızı pul biber,
      —tuz,
      —1 tane limon suyu
Yapılışı:
—Domatesi, biberi, soğanı ve yeşilbiberi küçük küçük doğruyoruz.
—Üzerine yağ, limon, tuz ve biber ekleyip karıştırıyoruz. Servis yapacağımız tabağa alıyoruz.
Afiyet olsun.)J

2 yorum:

  1. çok severim ekmekle yemeyi canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.bende suyuna ekmek banmayı severim:))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))