28 Aralık 2010 Salı

YUMURTALI MARUL SALATASI

Malzemeler:
-2 tane haşlanmış yumurta,
-3-4 dal yeşil soğan,
-1 demet maydanoz,
-Küçük bir marul,
      -zeytinyağı 2-3 yemek kaşığı
      -Kırmızı pul biber,
      -tuz,
     -1 tane limon suyu,
Yapılışı:
-Marul,yeşil soğan,maydanozu ve haşladığımız yumurtaları doğruyoruz.Geniş bir kaseye alıyoruz.
- Üzerine yağ,limon,tuz ve biber ekleyip karıştırıyoruz.Servis yapacağımız tabağa alıyoruz.
Not:Yumurta hariç malzemeleri karıştırıp hazırladıktan sonra yumurtaları ekleyip karıştırırsak yumurtaların ezilemsini engellemiş oluruz.Hem görüntü hem lezzeti daha iyi  olur:)
Afiyet olsun..:)J

8 yorum:

  1. bayılırım ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Çocukluğumda çok sık yediğim bir lezzet ellerne sağlık neşeciğim....

    YanıtlaSil
  3. ben çok severim yumurta salatasını.tereylede yapıyoruz.öylede güzel. marullada güzel.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bu salatayı arada bir yaparım ve çok severim...
    ellerıne saglık canım...
    Bu arada mutlu yıllar sana...

    YanıtlaSil
  5. EKŞİLİ OLAN HERŞEYİ ÇOK SEVİYORUM..
    ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım...İşyerine geliyor bu salata lüp lüp yutuyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ve değişik bir salata olmuş. Yumurtayı çok severim, tam bana göre bir tarif olmuş. Ellerinize sağlık olsun.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık olsun:)
    annemin en sevdiği ara öğündür kendileri kahvaltıdan kalan yumurtaları değerlendirir:))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))