8 Mayıs 2010 Cumartesi

ANNELER GÜNÜ

Bu anneler günü benim için biraz buruk geçecek,anne olma heyecanımın yarıda kalmasından olsa gerek.Tabiki herşey takdir ilahi bunu biliyorum ve hayırlısını diliyorum..Tabi ben biyolojik anne değilim ama beni çok seven 44 tane evladım var..:))))))))))))

Gelelim güzel annelerimizi bu güzel günü kutlamaya.Anneleri anlatmaya sayfalar yetmez ,biz burada ne desek yetersiz gelir.Herkesin annesi kendine güzel ve özeldir.Çünkü anne olmak yeter onları özel kılmaya,Yüreğimizin taa içinde yer etmeye.Birisine annenizi anlatın desek "Benim annem" diye başlayacaktır söze.Evet benim annem dünyanın en tatlı ,en güzel ,en fedakar annesidir.Bir sesini duymak yeter beni rahatlatmaya.Rabbim onları bu dünyada da ahirette de üzmesin yormasın inşallah.."Amin"

Anneler günü için okulumuzda bir program düzenledik.Öğrencileirm anneleri için şiirler şarkılar söyleyecekler.Bu şiirlerden bir tanesi benim en sevdiğim şiirlerden biridir,çok hoşuma gider..Sizinlede paylaşmak istedim..:)))))))))))))

ANNECİĞİM
Anneciğim seni ben,
Çiçeklerden, yemişten,
Sarı saçlı bebekten,
Canımdan çok severim.

Gitme hep yanımda kal,
Beni kollarına al,
Pembe gülden daha al,
Yanağından öperim.

Melahat UĞURKAN

Tüm annelerimizin anneler gününü kutluyorum.Rabbim başımızdan eksik etmesin sizleri güzel insanlar..:))))))))))))))))))

8 yorum:

  1. herşeyin hayırlısı umarım en kısa zamanda dileğiniz olur ve bu burukluk geçer.bunları defalarca yaşamış biri olarak yazıyorum ,şimdi çok mutluyum.lütfen üzülmeyin her gecenin bir gündüzü vardır.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. CANIM BENİM TEŞEKKÜR EDERİMM.RABBİM HERŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN İNŞALLAH HERKES İÇİNDE BENİMDE. BEN BİYOLOJİK ANNE DEĞİLİM AMA 44 TANE EVLADIM VAR BENİ ÇOK SEVEN ONLAR İDARE EDİYORUZZ:)))

    YanıtlaSil
  3. canım merhabalar
    yinede sen yarı annesin bana göre o duyguyu azda olsa tattın:)postlarından okumuştum o zor günlerini Allah sana her şeyin hayırlısını versin bütün dileklerin kabul olsun, mutlulukların ve tebessümlerin eksik olmasın
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Neşe,
    Rabbim sana hayırlısı ile güzel evlatlar nasip etsin.
    Başına gelenlerde mutlaka bir "hayır" vardır.
    Sakın üzülme,
    Unutma,
    Sen Neşe,
    Gülümsersin herkese : )

    YanıtlaSil
  5. Bana da kızım şiir yazmış, bu şiiri de küçükken oğlum okumuştu anneler günün etkinliğinde, o günü hatırladım şibdi. Senin de bugününü kutlayacağız, göreceksin.

    YanıtlaSil
  6. en hayırlı zamanda anne olman dileğiyle canım..

    seni Allah için seviyorum..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili arkadaşım, Allah herşeyin hayırlısını versin, belki senin için böylesi hayırlıdır.. ama diğer tarafta öğrencilerininde sana olan sevgisi hiç bir şeyle kıyaslanmaz eminim .. Bende senin anneler gününü kutluyorum.. sevgiler yolluyorum..

    YanıtlaSil
  8. Canım benim birdaha ki Anneler günün de İNŞALLAH evladın kucağında olur Allah hayırlısını versin

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))