5 Haziran 2011 Pazar

YENİDEN MERHABA

          Yeniden merhaba herkese. Uzun zaman oldu yazmayalı ama her defasında "en yakında yazacağım diyordum" olmadı işte böyle geçti günler, geldik bu güne.Bu sene çok hızlı geçti benim ömürden anlayamadım nasıl yaz geldi.1 yıldır drama liderliği eğitimi üzerine çalışmalarım oldu.En son , projemi teslim ettim ve beklemeye geçtim.
         Bu sene meslek hayatımda ayrı bir heyecan yaşıyorum;ilk kez okuttuğum bir öğrenci grubunu mezun etme şansına nail oluyorum.Biraz hüzün biraz sevinç var içimde. Onları çok seviyorum. İnşallah vatana millete hayırlı biber evlat olurlar.
         Efendim çağımızıda bir derdi ,hastalığı olmayan insan yok gibi. Rabbim tüm hastalara ve banada şifa versin inşallah. İki diz kapağımda da mesüsküs yırtılması çıktı. Merdiven inerken, çömelirken çok şiddetli ağrılar oluşuyor.İlaç tedavisi  ile fizik tedavi uygulaması yapılıyor.Yaş ilerledikce insanda çeşitli hastalıklar ortaya çıkıyor. Dengeli beslenme ile sporu hayatımızdan eksiz etmeyerek , bir yaşam biçimi haline getirirsek daha sağlıklı bir nesil oluruz. Ama bizler dengeli beslenme ve sağlık konusunda pek istekli değiliz. Yabancı turistleri görüyorum 70 yaşındaki insanları bile dinç. Tabi bunun sebepleri arasında yıpranmışlık, ırsak faktörler var ama en belirgin sebebi bence sporla ve sağlıklı beslenme ile iç içe olmaları.  70' inde ama dinç ve zinde insanları görünce gıpte ediyorum bizim 70 yaşındaki dede ve ninelerimiz mezarda! Belki gençlerimiz bu konuda bilinçli yetişir diyerek geleceğe umutla bakmak istiyorum:)
        Şeytanın bacağını kırdık ve merhabamızı dedik. Artık bundan sonra güzel paylaşımlarla devam etmek dileğiyle hepinize benden selam olsun..
                                   MERHABA:)))

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun dileklemi yolluyorum canım.RABBİM çaresiz dert vermesin.İnşallah çaresini bulursun.Az yemek bol spor yapma alışkanlığı edinmeliyiz.Dediğin gibi tembeliz.
    Ayrıca çalışmalarında başarılar diliyorum.Ne mutlu sizlere bilinçli nesil öğrenciler yetiştirebilmek ne güzel.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Neşecim merhaba. Hoş geldin. Dizlerine Allah hayırlı acil şifalar versin. Projen ve diğer yeni umutların için de hayırlısını diliyorum. Seni yeniden burada görmek güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Urfa Tutkunu teşekkürler Allah razı olsun.Yeniden aranızda olmak güzel:)
    sevgili Sevalce Lezzetler teşekkürler.Allah razı olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Neşe'cim sana da merhaba:)Hepimiz epey boşladık bu blog alemini değil mi? Çok geçmiş olsun, sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  5. Zehra'cığım teşekkürler.Biraz ara verince bir soğukluk oluşuyor insan kendini adapte edemiyor.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. canım geçmiş olsun BAMBU

    YanıtlaSil
  7. sevgili teşekkürler,
    Bambucuğum nerelerdesin merak ettim doğrusu seni

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))