10 Şubat 2011 Perşembe

NERESİNDEYİM HAYATIN

Uzun zaman oldu yazamayalı.Yazamayalı diyorum çünkü yazmaya fırsat bulamıyorum.Öyle yoğun günler geçiriyorum ne bloguma ne arkadaşlarıma zaman ayıramıyorum.Biliyorum iyi bir durum değil ama az kaldı sonuna yaklaştık.Kişsel ve mesleki gelişimim adına çok önemli bir eğitim alıyorum.Bu çok zevkli bir süreç ama bir o kadar da yorucu.Hem iş hayatı hem ev hem bu eğitimin yoğunluğu beni çook yoruyor.Tatilde bile çalışmalar tam sürat devam ediyor.Drama liderliği/eğitmenliğinde 5.aşamayı bitirmek üzereyim.Sırada 1-2 aylık bir proje aşaması var ondan sonra bir uluslararası seminer derken yaz gelecek ve ben tatile ,blogume,sevdiklerime kavuşacağım.
Beni merak eden sevgili arkadaşlarım, size teşekkür ederim sayenizde  kendimi "KIYMETLİ" hissettim:)
Hepinize kocaman sevgiler beni unutmayın canlarımmm:)

4 yorum:

  1. Neşecim sen elbette ki Kıymetlisin =) Güzel yorumlarını okudum hem benim blogda hem konuk yazar olduğum blogda. Sağolasın yalnız bırakmadığın için =)

    Canım Urfam'dan bir drama yönetmeni mi doğuyor ne =) Başarılar dilerim eğitiminde. Senden ayrı kalmak üzücü olsa da, varacağın nokta inş. sevindirici. Diyar-ı Mevlânâ'dan canım Urfam'a sıcacık sevgiler =)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler başarılı ğretmenim...

    YanıtlaSil
  3. Çabuk gel,fazla özletme...
    Ne güzel adımlar atıyorsun,tebrik ediyorum başarıların için...

    YanıtlaSil
  4. Başarılar dilerim Neşe'ciğim. Kendini geliştimek için çba harcaman vakit ayırman çok güzel. Kendine güzel bak.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))