30 Ağustos 2010 Pazartesi

BEN GELDİMMM



30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun..

Merhabalar efendim şükür kavuşturana.
Öncelikle Hayırlı Ramazanlar hepinize.
Uzun zaman oldu blogumdan ve sizlerden ayrılalı.Ne mi yaptım bu uzun sürede ?Neler yapmadım ki ,sevdiklerimle doyasıya vakit geçirdim,özlem giderdim..Gezdim tozdum.Yeni diyarlar gördüm..Ay anlatacak çok şey var ama sırayla öyle hemen yok..:))
Ay yokluğumda kim neler yaptı anlatın bakalım .Hepinizi vakit buldukca ziyaret edeceğim..
Yokluğumda beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan arkadaşlarıma çok teşekkürler..İyiki varsınız iyiki canlarımm:)))

8 yorum:

  1. Hoşgeldin canımm..
    çok anlamlı ve de kıymetli bir günde geldin..
    Kutlu olsun bayramımız..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. HOŞBULDUK DENİZCİĞİM..
    HEPİMİZE KUTLU OLSUN BU GÜZEL GÜN..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin epey uzun bir ara oldu telafi etmen dileği ile :)

    YanıtlaSil
  4. Caımmm hoşgeldinnnn....

    Ne güzel hoş vakit geçirmene sevindim:)))

    YanıtlaSil
  5. back to back hoşbulduk ..

    aslışkom canım teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin neşelimm..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin sevgili Neşe; koskoca tatili bir çırpıda bitirdik:((Yarın işbaşı:((
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. NUNUCUĞUM HOŞBULDUMM..))

    ZEHRA ÖĞRETMENİM EVET MALESEF YARIN İŞ BAŞI...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))