31 Mayıs 2010 Pazartesi

DUR ARTIK İSRAİL DUR


İnsan hayatta nelere katlanmıyor ki..?Ne acılar ,ne zorluklar..Ama bazen oluyor ki bıçak kemiğe dayanıyor işte İsrail'in bu son yaptığı bıçağı kemiğe dayandırdı..
Dünyanın başka bir ülkesinin vatandaşlarına yapılsa bu saldırı ;Avrupa insan hakları ,tüm sivil toplum örgütleri ayağa kalkar resmen .Tabi söz konusu insanlar ,Türkiyeli olunca tık yokkk.
Filistinde yapılana zulümü anlatmaya kelimelere yetmez ve  insani yardım taşıdığı bilinen bir gemiye yapılan bu saldırı hazmedilir gibi değil.
Ne vijdansız, kalpsiz insansınız siz..Ne hakkımız bir insanın canını almaya.Bu hakkı size kim veriyorr kimmm??????????
Yaptığınız yanınıza kalır mı sanıyorsunuz..?

Ve İskenderun'da askerlerimize yapılan saldırıyı kınıyorum ,şehitlerimize Allah'tan rahmet acılı yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyorumm.
Kalemimden dökülen sözcüklere engel olamıyorum.İçim içime sığmıyor..Bu haksızlığı kabullenemiyorumm.Allahım onları sen koru ya rabbimmm..

Gelin canlar bir olalım,
Dertlere göğüs gerelim,
Bize bu zulümü yapanların ,
Haklarından da gelelim..

Nice yiğitler var Bu uğurda can veren,
Ne ocaklar  var yüreğine kor düşen.
Nice analar var evladını yitirenn.
Gelin canlar birlik olalım..

Ey İsrail sanma yanına kalacak,
Bu zulümlerin hesabı senden  sorulacak,
Akıttığın kanların ,her damlası senden alınacak.
Gelin canlar birlik olalım,Şu İsrailin zulmüne DUR diyelimm.
                                                                                           Neşe

6 yorum:

  1. bıçak kemiğe dayanmadı da çoktan geçti bile.

    ya kahhar kahret onları..

    YanıtlaSil
  2. Önce iki kişinin bir olması gerek can.

    YanıtlaSil
  3. İnsanlık dışı vahşet canilik...

    Allahım belalrını verecekkk...

    YanıtlaSil
  4. Neşe'cim kahrolarak ağlayarak takip ediyorum ben de gelişmeleri.Korkunç..Çocuklarımıza biçilen geleceğe bak..Nasıl bir dünyada bırakıp gideceğiz onları..Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  5. UMUT YOLCULARI
    Mavi Marmara umutla çıktı yola,
    Amacı yardım götürmekti Filistin Halkına,

    Her şey yolunda gidiyordu yolculuğun başında,
    Aralarında birde bebek vardı 1 yaşında,

    Kendini Devlet! sanan İsrail çıktı karşılarına,
    Devlet terörü uyguladı tüm umut yolcularına,

    Dünya liderleri sessiz kaldı bu vahşi uygulamaya,
    Çünkü yardım gidiyordu Müslüman Filistin Halkına,

    Türkiye sessiz kalmadı, kalmayacak,
    Her zaman Filistin Halkı'nın yanında olacak,
    İsrail malları daima boykotta kalacak.

    Muhterem Erdoğan / 01.06.2010

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel yazınıza canı gönülden katılıyorum.
    Kesinlikle yetet artık...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))