18 Mart 2010 Perşembe

KERMESE DAVET

Posted by Picasa
Okulumuzda okula yardım amaçlı kermes düzenlenecek.Bende elimden geldiğince faydalı olmaya çalışıyorum.Malesef okulumuzun okul aile birliği diye bir desteği yok.Kenar bir mahalle velilerin maddi durumları iyi değil.Genelde köyden imkansızlıktan dolayı göç eden insanlar bizim velilerimiz.
Kermes sonunda toplanan gelirle okulumuza bir projeksiyon aleti ,sbs' ye hazırlanan öğrencilere kaynaklar ,kütüphanemize kitap ve buna benzer ihtiyaçları karşılanacak.İnşallah bol kazançlı ve bereketli bir kermes olur.
Burdan yazımı okuyan siz sevgili arkadaşlarımdan da bizlere elinizden geldiğince yardım etmenizi rica ediyorum.Bir yazma,havlu,takı,lif ,yiyecek birşeyler olabilir.Unutmayalım ki eğitime yapılan destek geleceğimize yapılan destektir.
Kermes tarihi :10 nisan cumartesi
Yer: Şanlıurfa-Abide park karşısındaki park

13 yorum:

  1. Özlemişim sesini.
    Kermesinizin çooook çok başarılı geçmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. canım çok isterdım orada olmayı.oo abide park bizim baya bir dilimize dolanmıştı. orayı çok iyi ögrenmıştık.ben çok uzagım sıze ama ablam yarın bu yazını okudugu zaman kayıtsız kalmayacaktır . çok çok güzel geçmesı dileği ile sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Çok severim kermesleri, yakın olsaydı mutlaka şöbiyet yapardım..:)

    Başarılar..

    YanıtlaSil
  4. basarili ve amacina fazlasiyla hizmet eden bir kermes dilerim bende canim :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Elif, başarılı kermesler canım.
    Sarı kırmızı tamamen tesadüf :))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Canım çok güzel bir etkinlik birşeyler getirelemmi yoksa almak için mi gelelim bana bilgi verersen sevinirim

    YanıtlaSil
  7. tijen,
    cansudere,
    rumma,
    nilay,
    asiye teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. İNŞALLAH ÇOK BAŞARILI BİR KERMES OLUR CANIM.....SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. Canım geç oldu ama kermes ne zaman yapılıyor inşallah birşeyler yollamak isterim nasip olursa :))
    bol kazançlı olur inşallah...

    YanıtlaSil
  10. aysuktanım kermeismiz 10 nisan inşallah bekeretli geçer :)

    YanıtlaSil
  11. İnşallah amacını bulur kermesiniz
    10nisana kadar birşeyler yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))