4 Mart 2010 Perşembe

KABULLENMEYE ÇALIŞMAK

Bana bu zor günlerimde desteğini esirgemeyen  arayan ,yorum bırakan,mail atan herkese çok teşekkür ederim..Moral vermeye çalıştınız.Dualarınızı esirgemediniz.Rabbim hepinizden razı olsun.Ama söylenen hiç bir söz içimdeki boşluğu dolduramıyor.Biliyorum bunlarda geçecek. Herşey yaradandır..

"sizin şer bildiğiniz şeylerde hayır, hayır bildiğiniz şeylerde şer vardır"

(Bakara Suresi, 216)
 
der yüce mevlam.Ona sığındım ,Rabbim ne olur bu gerçeği kabullenmemi kolaylaştır.

Zamanla alışır insan hem nelere alışmıyor ki değil mi?

Beni merak eden arkadaşlarım ben iyiyim  yada iyi olmaya çalışıyorum.Dualarınızı eksik etmeyin olur mu.

Sevgili Elif den bir alıntı

Sen söyle...
Gözlerimde üşümüş iki damla yalnızlık mı olacaktı.
Anladım ki...
Uzaklardan güzel kokular gelsede, şu bahar sabahında.
Hiç bir koku senin kokuna denk değil
Hiç bir el ,senin ellerin kadar güzel değil.

8 yorum:

  1. Allah sana ve eşine uzun sağlıklı hayırlı ömürler nasip etsin canım...

    Elden birşey gelmiyor işte üzülme ne olur:((

    YanıtlaSil
  2. canım çook geçmiş olsun ben şimdi okudum ve öğrendim.Allahım sabır versin sana ve ailene . Zor bir dıurum ama daha kötüsüde olabilirdi deyip her şerde bir hayır gizlidir lafını unutmamamız gerekiyor. Hakkımızda her zaman hayırlısı olsun canım.

    tekrar çok geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil
  3. Allahım senin güzel yüreğini biliyor...
    Bu hayat hep birşeyler de geçiş değil mi?
    Önemli olan isyan etmemek,sarılmak kendine,dualar etmek...
    Allahım güzel insanların duasını hep kabul eder..
    Eminim ki ilerleyen zamanlar yüreğindeki acılar azalacak...
    Eski neşeli günlerini yine avuçlarına verecek...
    Sen yeter ki umudunu kaybetme...

    YanıtlaSil
  4. herseyin hayirlisi diye basladigimiz cumlelerimizle allah sabir versin.. umudunu yitirmeden hep ise ellahtan o herseyin en guzelini en dogru zamanda verecektir..

    YanıtlaSil
  5. canım benim iyi olmana çok sevindim. herşey çok güzel olacak bak. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ÇOK ÜZÜLDÜM GERÇEKTEN.AMA HER ŞEYDE BİR HAYIR VARDIR DİYELİM.ÇOK YIPRATMA KENDİNİ...

    YanıtlaSil
  7. Canımsın inşallah gecicek bitanem diyecek söz yok toparlanmaya çalış dualarımız seninle...

    YanıtlaSil
  8. Allahım sana ve eşine sabırlar versin canım. Bu yazını şimdi okudum ve içim sızladı kabullenmek çok zor ama Rabbim kalbinize ferahlık versin, hakkınızda hayırlı olanı tez zamanda nasip etsin inşallah, üzme kendini. Sağlıkla sıhhatle ve sevgiyle kal neşecim. Dualarımız seninle...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))