28 Mart 2010 Pazar

DERTLERİ SIRAYA KOYDUM

          Canlarım bu aralar blogumdan güzel haberler vermek kısmet olmuyor.Bir süredir yazamıyordum ağbim ameliyat oldu.Bel fıtığından 2 . ameliyat ve acık ameliyat.Rabbim tüm hastalar ve benim ağbimde de şifa versin inşallah.Çok zor geçti ameliyatı bir hafta hastahanede yattı .Ağrılardan duramıyordu sürekli ağrı kesici iğne yaptılar inşallah 1 aya kadar kendini toparlayabilirmiş dikkat ederse.Hepinizin hayır duasını bekliyorum.
        İnsan böyle zor zamanlarda gerçek dostlarını tanıma fırsatı buluyor.Canım dediğin zor durumunda yanında olduğun insanları yanında göremeye biliyorsun.İşte böyle zamanlarından insan tanımada çok faydası oluyormuş onu anladım.Canınız sağ olsun sahte dostlar yüca mevlam yanımızda olsun yeter.

17 yorum:

  1. merhabalar
    abinize çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
    Allah tedavisi olmayan dert veripte derman aratmasın yeterki; şimdi tıptaki teknoloji son safhada bir an önce iyilişir tekrar ayağa kalkar ümit ederim..

    kötü bulutlar yerini güzel günlere bıraksın, neşeli günleriniz çok yakında olsun

    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  2. Allah Şifa versin arkadaşım.Tez zamanda iyileşmesini dilerim.Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  3. Canım benim Rabbim bütün ailene de abine de sağlık sıhhat versin inşallah.
    Kısa zamanda atlatır Allahın'ın izniyle.

    YanıtlaSil
  4. gecmis olsun hersey biz insanlar icin boyle olaylar olgunlasmamizi da sagliyor

    YanıtlaSil
  5. Allah yardımcın olsun canım gerçekten dertler ard arda geliyor sahte dostları bırak gitsin hiçde üzülme diyorum ama insan ettiği emeğe üzülüyor yinede boşver.

    YanıtlaSil
  6. acil şifalar diliyorum neşelim..
    zamanla düzelecektir mutlaka..
    sabırla metanetini koru lütfen..
    iyi haftalar canım.. esenlikler..

    YanıtlaSil
  7. Allah şifalar versin abinize..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    Rabbim abine ve tüm hastalara şafi olan ismiyle şifa versin.
    İnşallah abin en kısa zamanda toparlanır.
    Gün gelecek blogunun ismi gibi neşeli günler de gelecek.

    YanıtlaSil
  9. Bitanem çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin....

    İnşlh en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur..

    YanıtlaSil
  10. serpil ,
    melek,
    papatyam,
    emel,
    keyfeseyran,
    nunucuğum,
    rumma,
    muhterem,
    aslı
    çokk teşekkürler Allah razı olsun .Rabbim tüm hastalara ve benim agbimeden şif aversin inşallah

    YanıtlaSil
  11. Canım benim yeni gördüm çok geçmiş olsun...
    inşallah çabuk toparlar,dermansız dert vermesin Rabbim yardımcınız olsun canımsın dua edicem inşallah ...

    YanıtlaSil
  12. Neşecim, bu sıralar arkadaşalara pek ugryamıyorum canım hakkını helal et lütfen. Haberin varmı bilmiyorum ama Cahidemle beraber sayfamızı blogan bloga taşıdık birsürü aksilikler oldu neyse uzun hikaye canım.
    Güzel kalbinden geçen tüm duaların kabul olsun inşallah, Rabbim yüreğine ferahlık versin hepimiz türlü imtihanlardan geçiyoruz Rabbim sabırla tamamlatsın, abinin hastalık imtihanında da Rabbim Şafi ismiyle tecelli etsin acil şifalar versin hayrlısıyla.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Rrabbim hayırlı şifa versin abine tatlım :)

    YanıtlaSil
  14. Abiciğine çooook çok geçmiş olsun Neşe'ciğim, affet ancak gördüm ameliyat haberini. Nasıl şimdi daha iyidir umarım. Tez zamanda sapasağlam ayakta olsun.

    YanıtlaSil
  15. TİJENNCİĞİM SAĞOL CANIM ŞİMDİ DAHA İYİ .İNŞALLAH DAHA DA İYİYE GİDECEK

    YanıtlaSil
  16. canım neşem çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun.

    Biliyor musun seninle farklı şehirlerde aynı şeyleri yaşıyoruz sanırım:) yani anlayamadığım bir bağ var. Biz de ev alıp taşındık ama benim "canım" dediğim sahte dostlarım bırak yardım etmeyi aramadılar bile! yerleştin mi taşındın mı diye sormadılar bile! Böyle böyle tanıyacaz insanları anladım....

    BAMBU

    YanıtlaSil
  17. Bambucuğum canım yürekler bir olsun Çok sağol rabbim razı olsun,sahte dostlar kaybolsun:)inşallah
    İnan hayatta karşılaşılan zorluklar bize gerçek dostlarımızı gösteriyor.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))