18 Mart 2010 Perşembe

TOPARLANDIM


Bugünlerde zor günler geçiriyorum..Toparladım biraz inşallah daha da iyi olacak.

Hcg değerleri ölçüldü ve düşüş gösteriyor buda olumlu bir durum dedi doktorum. Bakalım değer sıfırlanana kadar her hafta ,sıfırlandıktan sonra her ay kan tahlili yaptırılarak hcg değeri kontrol edilecek.Bir yıl boyunca bu kontrol devam edecekmiş. Bunlar olumlu güzel gelişmelere inşallah:)
Beni merak eden herkese çok teşekkürler.Şimdi çok daha iyiyim bugünlerde geçecek inşallah

6 yorum:

  1. canım sevindim iyi olmana sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım hayırlısı:)
    Rabbim gönlüne ferahlık versin.

    YanıtlaSil
  3. Aman canım hep iyiye gider inşallah:)
    çok sevindim,Allah'a emanet ol canım:))

    YanıtlaSil
  4. bir önceki yazını biraz geç okudum canım kusura bakma.ama Allah seni korumuş.İnan bana senin saglıgın yerinde olsun bebek nasıl olursa olur.Ne olur canını çok sıkmamaya çalış.çok ama çok geçmiş olsun tekrar canım.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Çok geç gördüm yazinizi. Googlede mol gebelik ile ilgili arastirma yapatken size ve yaziniza rastladim. 2 ay once bende mol gebelikten kurtaj oldum. Siz ikinci bebeginizi de kucaginiza almissiniz. Bu bana biraz da olsa güç verdi. Cunku cok ama cok istiyorum bi bebegim olsun. Siz kurtajdan kac ay sonra hamile kaldiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. bir yıl sürdü

      Sil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))